Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Phantom
matzen10 skrev:Wow..! Det där såg tjusigt ut. Lycka till med nytillskottet :-)

M V H
---> Matz
Tackar...vänta tills bilderna från insidan kommer också :lol:

Snabb husaffär blev det...såg annonsen på huset första gången i lördags och idag onsdag är papper skrivna i sista stund. Mäklaren berättade innan vi skrev att fyra andra intresserade ringt i förmiddags och var intresserade av det *pust*
Användarvisningsbild
av Phantom
I dagens läge är det inte lätt att sälja en lägenhet med en mäklare som inte gör det minsta för att få igenom en försäljning efter 2 månader. Han lyckades kanske få ihop runt 15 st som kom på flertalet visningar (kanske ska säga att han tror lägenheten säljer sig självt i området och inte behöver vidare annonsering) :evil: Som tur var tog en kollega över och sålde lägenheten på 1½ vecka och vi fick ställa in visningar istället :D
Idag blev iaf tillträdet på huset som jag lagt bild på i tråden och på lördag går stora flyttlasset!!!! Nu är man lycklig när det är i hamn trots det tunga läget som finns i ekonomin på marknaden :D :D
Användarvisningsbild
av Phantom
Brainded skrev:Hör av dig om du ska sälja igen så ska jag hänvisa dig till en riktig mäklare ;)

Lycka till med kåken!

mvh
Anders
Nu hoppas jag att vi inte ska sälja inom den närmsta framtiden...det räcker mde den cirkus som varit för den här gången :wink: Men jag ska ha det i åtanke!
av *pettson*
3miljoner :shock: Fan jag sitter mitt i en expropriation (kommunen ska köpa in huset) Det är väl ett av dom största i området med mina 1 ½plans 205kvadrat (135+70 inredd biyta) 1375m2 tomt och jag tjafsar för fullt för att få 1,2 miljoner. :roll: Huset ligger i lantmiljö men endast 15 min rask gångväg från centrum och mindre än 15 min gångväg ifrån badplats. Där ser man vad 25 mil nedåt landet gör.
Jag kan bara gratulera till att ha hittat ett hus där du känner att du och familjen trivs. Det är viktigast.
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]