Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
Ska bara säga att de gått skitbra hittills de första 3-4 dagarna va jobbig med kolsyra i blodet men nu går de som tåget :-O)
Användarvisningsbild
av Janne3
Nä nu får de va slut lägger pengarna på reskontot i stället , hoppas man lärt sig något sen sist hade hållit uppe i ca 5-6år då hade de på macken provapå påsar mini ja tänkte ska ta och testa en för kul skull, de blev ca 2,5 år och 20-25000 kr fattigare, bättre lycka denna gång
Användarvisningsbild
av Hasse63
06/07 så lovade jag att jag mig själv att sluta snusa. det höl i 3 veckor då jag bara måste ta en cigg som inte drog något, köpte då en cigarr som drog :-/] . Den sjätte ciggaren smakade bajs :*O/ så Bellman silver inhandlades, när dom smakade bajs :*O/ så köpte jag blåa Prinse, när dom smakade bajs :*O/ så var det Juli och då bestämde jag mig för att sluta röka. Det nyårlöftet lever jag länge på. :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
Janne3 skrev:GÅR FORTFARANDE SKITBRA :wink:
starkt jobbat om du nu inte luras :mrgreen: :wink: . vill man sluta så går det. men är man ej tillräckligt motiverad så ska man skita i att ens prova sluta med någon last som man anser sig ha :lol:
Användarvisningsbild
av Janne3
rätt grammse du är klok du ,utan att man vill går de inte de är en sak som är säker,och ja vill och är jävligt tjurig så de kommer att gå galant

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]