Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mattias_F
Kom just på en härlig scen med Jim Carrey.
Filmen tror jag var "the mask" där han lämnade in bilen på verkstaden och när han frågade efter lånebil sa verkstadsägaren:
"Bring out the loner" och en ångande bil som dog när de kommit runt hörnet var belöningen. Jag kom inte på vad de hade gjort honom (verkstadskillen) för ont men något var det.

Hur gick det till när bilbolaget valde bil åt dig Loner? :roll:
Användarvisningsbild
av Loner
Mattias_F skrev: Hur gick det till när bilbolaget valde bil åt dig Loner? :roll:
Dom andra får låna S80 V8 eller XC90 V8,
men jag, jag får en 245 GLT RostEdition, det kallar jag service 8)

/L
av S60AWD2.5T
Skojar du!?
Tog du verkligen emot detta lik som lånebil?

Jaja det är ju i norrland :-?
av Daddan
Icke att förglömma:
Norrlandskörd Våffla = GULDKLIMP :D
Användarvisningsbild
av Loner
S60AWD2.5T skrev:Skojar du!?
Tog du verkligen emot detta lik som lånebil?
Antingen denna eller ingen bil alls :roll: Och då hade jag måste dragit igång en juridisk process.

Kul med lite bilhistoria.. Och lillgrabben (2åringen) var ju helnöjd att få kliva runt i bilen som han ville :roll:

Sen att han kom på dagis och sa "vi köpt ny bil" var väl kanske inte så bra 8)

/L
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Se det från den ljusa sidan....
När du får tillbaka din bil kommer du vara van vid lånebilen och din bil kommer att kännas som ny!!
Hade du fått ut en v8 så hade det förmodligen inte varit lika kul o byta tillbaka :roll:
Tänk...när grabben skall hämtas på dagis och dagispersonalen frågar: Ja, vi hörde ni köpt ny bil, är det den? :wink:
Nåja, hoppas det inte blir någon långbänk med din bil då.....
Användarvisningsbild
av Loner
Ja det är lungt, jag tyckte det var kul att ratta den där.. lånade den för nått år sedan oxå, men då var det snö och halt = kul med bakhjulsdrift på en bil som man "skiter i"

Angående dagis så har vi gångavstånd dit är väl ca 100meter att gå, så dom ser aldrig mina fina lånebilar..

/L
Användarvisningsbild
av Pliind
höhö när jag blev påkörd av en sablans 08 i sin jävla bmw när jag stod parkerad så fick jag en v50 i lånebil :D men som sagt vart ju inte lika kul när man fick tillbaka sin gamla :(
Användarvisningsbild
av camaro69
Sweeman skrev:höhö när jag blev påkörd av en sablans 08 i sin jävla bmw när jag stod parkerad så fick jag en v50 i lånebil :D men som sagt vart ju inte lika kul när man fick tillbaka sin gamla :(
Sweeman, du körde på en 08 och fick lånébil. Försök inte att ändra historien nu. Vi andra fick premiehöjningar p g a dig. :wink: :lol:

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]