Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av OC-RA
Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.
Användarvisningsbild
av elmuppo
OC-RA skrev:Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.
Jo det är nog lite så! Jag är Hallands svar på
Rovdjuret ( The Predator, film från 80talet. Californiens Guvenör är med)

Hänger upp alla mina troffer i mitt jymdskepp (källarn)

//Branx!
av haxpet
branx skrev:
OC-RA skrev:Jag börjar tro att du är en trofe` jägare Branx.
Jo det är nog lite så! Jag är Hallands svar på
Rovdjuret ( The Predator, film från 80talet. Californiens Guvenör är med)

Hänger upp alla mina troffer i mitt jymdskepp (källarn)

//Branx!
Det finns även en två på den filmen med Danny Glover (den svarta killen från dödligt vapen filmerna) borde sändas på TV6 nu på söndag. (kanske lördag).
av OC-RA
Vad är det du saknar ? Om det är en man i mitten på 40 så säg till för då håller jag mig undan tills du hittat en annan. :lol:
av jbl
Ja det är tragiskt. Man pratade med han vid tre på eftermiddagen och senare på kvällen är han borta :-(

Tyvärr så hade han inte bältet på sig. Han hade mest troligt överlevt då.
Sjukvårdarna som var på platsen sade först att det är endast bena som är skadade så ambulans helikoptern åkte till annan olycka. Vi trodde då att det här ordnar sig.

Men väl på sjukhuset så upptäckte dom att aorta var trasig och det följde en tre timmars kamp innan dom gav upp.

Det är grymt att det kan gå så fort allt. Han blev 37år.

Det är en stor förlust på många sätt och inte minst för hans familj. Han hade sonen på 10år med sig i bilen. Sonen klarade sig med skärsår. Tydligen hade sonen lagt sig i pappas famn som var stundtals medvetslös. Tragiskt värre. Hoppas pojken kan komma över en sån här händelse.

Vi hade många roliga stunder tillsammans. Dels spelade vi i samma band. Jag försöker trösta mig med att sista repet vi gjorde var asgrymt rockigt som aldrig förr.

Ja fy f*n man önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. Oerhört tungt att förlora en vän och mycket omtyckt arbetskamrat.

Hela firman sörjer och jag måste säga att firman verkligen ställer upp på familjen. Det värmer verkligen.

Må han vila i frid.
Användarvisningsbild
av Qaskiz
jbl skrev:Ja det är tragiskt. Man pratade med han vid tre på eftermiddagen och senare på kvällen är han borta :-(

Tyvärr så hade han inte bältet på sig. Han hade mest troligt överlevt då.
Sjukvårdarna som var på platsen sade först att det är endast bena som är skadade så ambulans helikoptern åkte till annan olycka. Vi trodde då att det här ordnar sig.

Men väl på sjukhuset så upptäckte dom att aorta var trasig och det följde en tre timmars kamp innan dom gav upp.

Det är grymt att det kan gå så fort allt. Han blev 37år.

Det är en stor förlust på många sätt och inte minst för hans familj. Han hade sonen på 10år med sig i bilen. Sonen klarade sig med skärsår. Tydligen hade sonen lagt sig i pappas famn som var stundtals medvetslös. Tragiskt värre. Hoppas pojken kan komma över en sån här händelse.

Vi hade många roliga stunder tillsammans. Dels spelade vi i samma band. Jag försöker trösta mig med att sista repet vi gjorde var asgrymt rockigt som aldrig förr.

Ja fy f*n man önskar att man kunde vrida tillbaka tiden. Oerhört tungt att förlora en vän och mycket omtyckt arbetskamrat.

Hela firman sörjer och jag måste säga att firman verkligen ställer upp på familjen. Det värmer verkligen.

Må han vila i frid.
Fy så fruktansvärt, livet är grymt. Hoppas som du säger att pojken fixar det utan men, förlorade min far i en brand när jag var 3. Nu i efterhand ska man nog vara glad för att man var så pass liten, värre för brorsan som var äldre.
Man får försöka tänka på dom bra stunderna man hade tillsammans, även om det inte är så lätt.
av Daddan
Där ser man att det kan löna sig med bilbälte! Jag kör inte en meter utan själv.

Jag beklagar verkligen sorgen!

Själv förlorade jag en omtyckt arbetskamrat i Tsunamin. Man repar sig med det är alltid tungt, speciellt när de inte har "åldern inne"!

Några skakningar känner jag inte till p[…]

Vi som beställt nya XC60

Det var ett skämt, nog ett misslyckat så[…]

Vilken mjukvara har ni?

Ja lite spännande de släppte dessa buggf[…]

inget ovanligt, jag har bytt båda på m[…]