Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av 740wennberg
Jag tycker faktiskt det är fördjävla kass stil att klistra sin länk på ett annat volvoforum.
av T-Röd
varför de? :roll:
Användarvisningsbild
av CarMan
alla får göra vad dom vill. o vist är det onödigt att skapa ett till volvo häng, lika så så fans det andra när detta skapases!

o det är fult att göra reklam på ett "konkurerande forum" men det är ju upp till moderatorerna o se om det strider mot regleran.

själv så har jag inte lust att hänga på ett ställe till, specielt när det lär vara sten dörr då inge är där.
så jag väljer att inte registrera mig & om alla som inte vill ha med stället att göra struntar i det (o även denna trpd) så får det minimal upmärksamhet o dörut.

angående namnet dom inte lär få ha så är det väl hanse bekymmer.

---------------------
även det forum var hel dött från början o inehöll inget av nyta, samt hande ett "olagligt" namn.
jag registrera mig då bara för att kolla vad som fans där, men åter kom nåt år senare när det vart lite mer fart. o det är ju inte fören presis nyligen det har tagit rikktigt fart här. (det var väll mäst 240 o sånt här frpån början o det lockar inte mig)
av Addekarlsson
Som moderator på Jagrullar.se finner jag ingen mening att agera vid sån här länkning, då vi faktiskt är för stora i dagsläget för att behöva känna oss hotade. :D
Inget illa menat på nått sätt mot BamZe84, men så är det jag upplever det hela.
Jag har sett många forum komma och gå, men varje gång ett nytt ploppar upp, så hoppas jag att dom lyckas.

Men som sagt, jag för min del är inte det minsta lilla orolig att Jagrullar.se ska tömmas på forumiter, bara för att det har startat ett nytt forum.
Om någon annan admin/moderator anser annorlunda, då får dom agera utefter hur den tycker. :D

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av CarMan
Addekarlsson skrev:Som moderator på Jagrullar.se finner jag ingen mening att agera vid sån här länkning, då vi faktiskt är för stora i dagsläget för att behöva känna oss hotade. :D
Inget illa menat på nått sätt mot BamZe84, men så är det jag upplever det hela.
Jag har sett många forum komma och gå, men varje gång ett nytt ploppar upp, så hoppas jag att dom lyckas.

Men som sagt, jag för min del är inte det minsta lilla orolig att Jagrullar.se ska tömmas på forumiter, bara för att det har startat ett nytt forum.
Om någon annan admin/moderator anser annorlunda, då får dom agera utefter hur den tycker. :D

Mvh/ Adde
nä vi har ju aldeles för sköna slagsmål här inne :wink:

är lite som fighit clab 8)
av sportmomentum
Alltid kul med initiativ och framåtanda, att "storebror" Volvo är rädda om namnet är inte så konstigt(X antal miljoner/miljarder nerlagt på varumärket Volvo). Undertecknad äger själv ett namn av en stor svensk tillverkare. It is mine, my precious! Har gått utbildning model kort, om Varumärkesuppbyggnad dyr och lång process.

Huromhaver så behöver ju ingen gå in på det Forumet, sker av egen fri vilja.
Själv är jag glad att jag fann denna som är tillräcklig för mig.
Användarvisningsbild
av Janne3
va inne och kollade där trodde att detta forum hade funnits ett tag,men där va de mest nollor (menade inge dummt ) tittar väl in om någon vecka och kollar läget då, men lycka till ,vem vet kanske de blir en höjdare (D)
Användarvisningsbild
av munktorparen
Själv tycker jag ett det är en bas för framgång ! ingen reklam m.m samt snyggt uppbyggt men de e ju jag det

Den har inga sprintar och man ser inte kontakten i[…]

På en del andra bilar används förs[…]

Värdering 242

Tjena! Är ny här och skulle behöva […]

Innebär det att jag stryper tillförsel[…]