Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av OC-RA
Vi har alla våra böjelser, efter 20 år i hus så känns det som en befrielse att inte ha något att sköta längre, och det går att ha garage ändå som tur är.
Användarvisningsbild
av Loner
OC-RA skrev:Nå Loner, srår du fortfarande ute och meckar?
Själv sålde vi vårt hus i våras och bor nu i lägenhet, kan tala om att jag sitter och njuter när jag ser alla som skottar. :-}
Det värsta är att jag gör det, trilskandes dörrlås och -13 ute.. nä jag får leva med att det tar ett par ggr innan man får dörren att låsas tills det blir varmare utomhus...

Med mycket och då menar jag mycket tur så kanske jag har nys om ett garage som kan bli ledigt 2008 eller så :(

/L
av OC-RA
Jag lider med dig, vi får väl hoppas det blir ledigt lite tidigare än nästa år.
Användarvisningsbild
av eccy243
Loner skrev: Det värsta är att jag gör det, trilskandes dörrlås och -13 ute.. nä jag får leva med att det tar ett par ggr innan man får dörren att låsas tills det blir varmare utomhus...

Med mycket och då menar jag mycket tur så kanske jag har nys om ett garage som kan bli ledigt 2008 eller så :(

/L
Bara -13?? Bytte vattenpump i -18 i lördags... Riggade upp en kupevärmare som blåste på fingrarna... :D
Användarvisningsbild
av Loner
PÅminner mig om när jag åkte EPA, bytte kardanknut i -25, verktygen frös hela tiden fast i backen..
Hade kupeväramre precis som du för att hålla fingrarna varma..

Nöden har ingen lag :P

/L (ses imorgon)
Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]

Xc70 2012

Hej! Jag är ny här och jag fick dessa fe[…]

..Jag tror lösningen blir att sätta di[…]