Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Cicaro
Hej på er!

Satt och letade runt på nätet för att jag ksulle ha tag i ett volvo tygmärke till min studentoverall. Hittade på flagstore.se dom verkar vara bra att ha att göra med. OBS jag har inte något med detta företag att göra mer än att jag beställt från dom och fått ett snabbt och trevligt bemötande. Nu återstår det bara att se om varorna dyker upp imorgon. Tänkte bara tipsa övriga för att det var inte lätt att hitta volvomärken och volvoflaggor på nätet när jag höll på att söka rätt på det, tog mig runt en timme att hitta ovanstående hemsida. Återkommer när jag fått varorna om det är någon som är intresserad av att veta hur bra dom funkar eller inte :)

MVH

Cicaro
Användarvisningsbild
av Loner
Då sätter vi oss och väntar på recensionen

/L
av Addekarlsson
Finns en del på denna sidan...
http://www.wilpac.nl
Jag har dock inte beställt från dom, men kommer göra så småning om. Fann länken på annat forum, och där är dom nöjda.

Mvh/ Adde
av Cicaro
Hej!

Nu har baksmällan släppt något och allt är fint igen, volvomärkena dök upp igår precis som jag hade hoppats på. Kan bara rekomendera flagstore för de hade snabb service och var snabba med leverans :)

Dock är inte posten att rekkomendera om du ska skicka julklappar för dom kommer bort :( Jag udnrar vem som fått mitt brev från morsan :|
av Addekarlsson
Bild

Så här inför jul får man räkna med viss försening av post. Att tänka på, så du inte räkna med att brev/paket ska vara framme dagen efter, som normalt. :)

Mvh/ Adde
av Cicaro
Så sant Addekarlsson. Nu har jag blivit tillräckligt klar i skallen för att fixa två kort problemet är bara att jag inte lyckas få upp dom på nån vettig sida. vet nån nån mer server som är lätt att ha att göar med förutom IMGSPOT som bara ger mig sidan kan inte visas hela tiden :(
av Cicaro
Sådär, två bilder på ovven med påsatta volvomärken :)

Bild

Bild
av Addekarlsson
Så finns ju http://www.forumbilder.se/ oxå, som är ganska nystartad, men verkar fungera utmärkt än så länge. :D

Såg ju inte helt fel ut dom där märkena iaf. :D

Mvh/ Adde
av Cicaro
märkena var sntggt sydda och jag har ingenting att klaga på mer än att tåget står och väntar på stationen innan den jag ska av :P

det stora blåa är fastsytt och det svarta är struket på plats...

Troligtvis gått varmt i kontaktstycket till […]

Du behöver inte ta bort egrkylaren för a[…]

Volvo V70 2008 2.0 F

Kommer låta som en moped med trasig ljudd&au[…]

Liten statusuppdatering! Vi har nu testat/bytt f&[…]