Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
Antagligen var/är det 80-tals bilarna som skapade detta dåliga rykte som sedan har hängt med, faktiskt ända tll s/v40 serien skulle jag vilja säga.
Mina föräldrar hade en 95:a 460, den var minst lika kass som de andra kvalitetsmässigt... Och S/V40 är inga under av kvalitet heller, möjligen med undantag för de allra sista..

/Thomas
Användarvisningsbild
av MartinS
Funk skrev:
Antagligen var/är det 80-tals bilarna som skapade detta dåliga rykte som sedan har hängt med, faktiskt ända tll s/v40 serien skulle jag vilja säga.
Mina föräldrar hade en 95:a 460, den var minst lika kass som de andra kvalitetsmässigt... Och S/V40 är inga under av kvalitet heller, möjligen med undantag för de allra sista..

/Thomas
Jag måste haft tur, eller ha för lågt ställda förväntningar, för alla 440 och S/V40 som jag haft i min familj/bekantskapskrets har fungerar ungefär som jag förväntat mig. Inga konstiga eller allvarliga grejer tycker jag. Jag har själv haft en V40 i fem år/12000mil och S40'n vi har nu i 3år/10000mil. Helt suveräna båda två.

/Martin
Användarvisningsbild
av Funk
Det är bara att gratulera Martin, jag har skruvat för mycket med dem för att ha samma syn.

/Thomas
Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]

Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]