Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hej.
Så länge ord står mot ord, så lämnar jag bara länken kvar.

(ser det konstigt ut så beror det på att jag raderat det jag först skrev)
http://www.boatlife.se/forum/index.php?showtopic=10683
Senast redigerad av 1 CarMan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av CarMan
Fluffen skrev:Synd att man måste vara medlem för att läsa. :(
Ja endel forum verkar "livrädda"
Senast redigerad av 1 CarMan, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Guligan
CarMan skrev:
Fluffen skrev:Synd att man måste vara medlem för att läsa. :(
Tänkte inte på det (sånt märker man ju inte när man som jag är medläm)
för som som orkar rega sig så finns ju lte o lösa, för er andra så kan ni ju se upp med deta föratag
Org.nummer: 556417-4059
nu i våras starta han ett nyt företag Org.nummer: 556753-9340 båda företagan är registrerade i samma branch, så kanske ha han lägga ner det första eller nått liknande för att bli av med de reklamationer det företaget ha påsig...
Körde org.numret på UC, verkar som att firman går bra i allafall. Nästan för bra soliditet och tjänar bra med pengar...
Användarvisningsbild
av CarMan
Jag har missa att dementera lite.
jag har fått en personlig redogörelse som verkas stämma. därimot verkar det som andra på forumet medvetet undanhållit info & misvinklat vad som hänt, för att man ska tro att företaget är oseriöst. (dom har tydligen en kompis som hr kört motor ras på 2 maskiner som suttit en en o samma båt, o vill skylla detta på denna firma)

käns väll lite sådär att man skulle göra samma byg fel på 2 maskiner & sen att samma kund råkar få dessa i en o samma båt. tyder mer på att ägaren gjort nåt fel med nån inställning. men vågar inte utalamig då jag inte har nån info på just desa motorer.

just nu har jag däriomt datorn full med info på den andra motorn som tråden jag länka till handla om!
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]