Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
grammse skrev:fundera på vad Pyssy catdolls sjunger om. Jag orka ej söka på Google och ni kan ju allt här inne och sitter säkert på svaret :D
buttons är knappar på svenska.. men jag har inte slagit på texten för att se om det verkligen är det dom sjunger om, har inte heller orkat lyssna så.... För ordet bottoms (uttalas gärna*buttoms* ibland).. är ju nära till hands.. och då handlar det om häck ,stjärt ,röv.. ja kärt barn har många namn på slang ..(korrekta namnet är väl buttocks för *stjärt*)..för ordet bottoms hänvisar väl förutom BOTTEN på svenska och slangen jag skrev innan också till SM utövande människor där den dominanta är TOP och den undergivna är just BOTTOM.. :-)-) Så utan att veta vad texten säger så... vad vet jag *skratt.
då drar jag några rader ur texten för gammle *pettson* :wink:

I'm telling you to loosen up my buttons baby
but you keep fronting
saying what you going to do to me
but i ain't seen nothing

här finns hela texten
.
av *pettson*
grammse skrev:ja eller ne, eller de kanske menar att man ska trycka på en kvinnas knappar för få de öppna sig. känslomässigt då menar jag :P
hmm handlar om att han snackar för mycket. Han berättar tydligen helatiden om vad han vill göra med henne, men än så länge har hon inte sett ett skit av det i verkligheten och i princip ber hon om att han ska klä av henne på riktigt nångång och så att säga upp till bevis om det han snackar om....

Känns inte som om det är så mycket metaforer där inte.. snarare ett högt stön om att be o få bli tagen.. :shock:
*pettson* Tackar :D jag är inte helt usel på engelska vill bara berätta rätt från början då kompisens 10 åriga dotter lyssnar på låten undra vad buttons betyder :oops:
av *pettson*
grammse skrev:*pettson* Tackar :D jag är inte helt usel på engelska vill bara berätta rätt från början då kompisens 10 åriga dotter lyssnar på låten undra vad buttons betyder :oops:
Den har jag hört förut.. tror nog ändå att du lyssnar i smyg i garaget..
Bränslesystem v70 awd -97

Hej. Har bytt bränslerören på tank[…]

Jaha, bilen fryser tydligen trots att det är […]

Glädje och kul att så många v&ari[…]

Får undersöka om jag hittar någon[…]