Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
För mig fins de bättre o sämre strömming , föredrar OSKARS de e mumma de ,känns fel och lura nybörjare in i de dåliga sorterna,
Användarvisningsbild
av Guligan
För er entusiaster kan jag rekommendera en tur till Ulvön, där det finns ett par ställen som serverar utsökta "sillar". Det är en speciell känsla att äta surströmming som dagens lunch! Gärna då bland andra semesterfirare som hugger in på hamburgertallrikar och annat skräp. 8)
Användarvisningsbild
av camaro69
Inte undra på att det är krig i världen. :wink:
Användarvisningsbild
av A80TD
Jag har aldrig smakat och har ingen lust att göra det heller. Det känns fel att vara omgiven av den där lukten när man ska inta en måltid.
Är det inte tillbehören (nubben) som lockar egentligen? :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av Guligan
A80TD skrev:Jag har aldrig smakat och har ingen lust att göra det heller. Det känns fel att vara omgiven av den där lukten när man ska inta en måltid.
Är det inte tillbehören (nubben) som lockar egentligen? :wink: :lol:
Njae, ja jo, lite rätt har du. Skulle aldrig komma på tanken att mumsa sillarna utan nubben... :D
Användarvisningsbild
av Janne3
Guligan du kan ju höra av dig nästa gång du skall till Ulvön så hänger ja på, har ju lite kortare till den lilla färgan än dig ca4 mil :-)-)
Användarvisningsbild
av Guligan
Ja, nu rullar bilen norrut imorgon bitti. Första stoppet blir Sundsvall, men på måndag em tar vi sista biten upp till Norrfällsvikens Camping, där hoppas jag kunna strypa några strömmingar. Man kan handla i fiskeläget av deras egna inläggning. Mums!

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]

Tänkte mest på att det var något […]