Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Hallå på er därute..!

Undrar om det är någon av er som kan prata/skriva Thai..? Troligen inte mer än några fraser men det skadar ju inte att fråga..
Jag skulle behöva lite hjälp att översätta några svenska rader till Thai; antingen på papper eller genom en inläst mp3-fil.
Har provat att vända mig till en professionell översättningsfirma men de var inte intresserade om det inte blev, minst, ett jobb som motsvarar översättning från en manual.

Så om det mot förmodan är så att du kan/vet någon som kan hjälpa till så hör gärna av er med tips!

Det verkar inte finnas några onlinetjänster för översättning heller, tyvärr.

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Nexus
ska du skaffa thai fruntimmer :?: :D . Jag kan höra mig för har ju lite asiatiska bekanta. :wink:
Upp med raderna är så ska vi nog lösa det, men du kanske inte vill skylta med texten :mrgreen:
av matzen10
Japp, tackar för all hjälp!! Trodde aldrig att det skulle bli sån uppslutning..! :shock: :D

grammse: Nja..tanken var ju god :-). Men det är faktiskt till min underbara massös. Så vi förstår varann lite bättre. ;-)
Brains: Grannen (finnen) vet redan vilket pucko han är :-). Tyvärr sålde han kåken igår och flyttade in till stan.. Men det blir säkert bra med den nya, unga familjen som flyttar in.. Undrar bara om dom förstår att gräsmattan kommer tjyvgödslas när dom åker på semester, nattliga tjyvdopp i deras pool och vinterraider mot deras välfyllda vedförråd, hör till. Hoppas gamla grannen berättade det för de nya så de vet vad som väntar, hehe.. Borde nästan stå i överlåtelsepapprena, hmm...

M V H
---> Matz

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]