Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Tänkte att det kunde vara skoj att starta en tråd där vi Volvo ägare rekommenderar lunch/vägkrogar, behöver alltså inte vara en utpräglad vägkrog men dock parkeringsvänlig.

Kan väl börja med att tipsa om att det finns en helt ok lunch restaurang på andra våningen på Bilia Sisjön i Göteborg. Vi var där en Fredag & då hade de Italiensk buffé som var dunder. "Eat all you can" är ju aldrig fel :wink: .

Nu väntar jag bara på att Subway ( http://www.subwayeatfresh.se/) ska öppna upp ytterligare restauranger i Göteborgsområdet med bra parkeringsmöjligheter förutöver den de har på Linné gatan (att hitta parkering där är tyvärr döfött). Om ni inte testat Subway ännu så kan jag rekommendera "Italian BMT" med bröd som är "toasted".... en av de bästa subs/hoagies som jag någonsin smakat!
Senast redigerad av 1 V70BiFuel03, redigerad totalt 0 gånger.
Lappens gatukök i Hedemora! (INTE vägkrogen..)
Skit stora portioner för samma pengar du lägger på en mindre portion någon annanstans! man går aldrig hungrig därifrån iallafall hehe :)
Subway är skit gott det också! fast närmaste subwayen ligger i Uppsala :(
Sweeman skrev:man stannar ju i regel där det står en massa långtradare :) det är ju där den bästa maten finns!
Jepp, håller med ! Då vet man också att det inte är några snål portioner.
Spicy Cow i Bollnäs,ligger bredvid Volvo (Bilbolaget),underbara menyer och garanterat stora portioner :D .Jag bor i Stockholm men stannar nästan jämt och käkar där på vägen upp till mitt hus i Hälsingland.
Sweeman skrev:Lappens gatukök i Hedemora! (INTE vägkrogen..)
Skit stora portioner för samma pengar du lägger på en mindre portion någon annanstans! man går aldrig hungrig därifrån iallafall hehe :)
Du tog orden ur min mun :-)-)
Brukar nästan alltid stanna på Lappens gatukök i Hedemora när man vart iväg neröver.
Användarvisningsbild
av C.W.
Dalahästen i Avesta.....
På väg till o från Sälen.
Fräscht och stort salladsbord, färskt bröd och stora portioner till rimliga pengar

Jag gissar på nåt knas med "clock[…]

Kan det vara dålig vattenpump? Ej bytt […]

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]