NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej! '

Jag har en v50 med HP ljudsystem, och tycker det är jävliga bra tryck i det.. Men hur ´vet jag om det är subwoofer? Det är dubbla "hål" i mina dörr högtalare. Är ena av dom 2 "hålen" Subwoofern? Är kass på ljud och vill få klart för mig vad jag har :D
Kolla i bagageutrymmet där reservhjulet ligger. Däri sitter subwoofern om du nu har en. Men Volvos HP-ljud är det riktigt bra kräm i, jag är toknöjd med mitt HP-ljud!
grillchips skrev:Kolla i bagageutrymmet där reservhjulet ligger. Däri sitter subwoofern om du nu har en. Men Volvos HP-ljud är det riktigt bra kräm i, jag är toknöjd med mitt HP-ljud!
Tittade nu, och jag hade ingen :( fan
Ja, det står högt på önskelistan, men de är okristligt dyra. Och eftersom det ändå är såpass bra tryck i HP så känns det nästan lite onödigt.
Nu ligger det en subwoofer till V50 uppe på tyska eBay för drygt €200 exkl. frakt. Bara så du vet. ;)
Sedärja, det är ju också en lösning förstås. :D Vad är det för setup du tänkt dig då?

På höger sida lykta på min v60cc […]

D5 (som i sammanhang om senaste 90-serien alltid &[…]

Hej Jag har en silverfärgad s90 från 20[…]

Hej. Jag behöver lite idéer om vad so[…]