NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KenZoo
Tänkte byta stift på min c70 T5 -06.

PASSAR DE FRÅN VPARTS?
Volvo artikelnr: 30650843

EDIT: De passar ej , då de är till icke turbo

Rätt stift har volvonr: 30751806 och kostar 860:- för 5st ,,, aaooooch!!!!! :-O)

Har ni tips på favorit sidor som säljer dessa billigare,?? utländska sidor funkar också.
av NavidC70
jag kör mkt från mister-auto.se, har funkat fint varje gång, kan ibland bli ganska lång leveranstid, men de kommer ;)
av tdeimos
http://Www.eurocarparts.co.uk har jag köpt prylar i 5 år nu. Bosch platinum stift där går på ca 300:-. Denso iridium 500:-. Passa på att köpa olja också. ~300:- för 4 L castrol edge :-)-) Fast frakt ca 180:- 5-6 arbetsdagar leveranstid DHL hem till dörren. De gånger saker saknats på lager vilket orsakar längre leveranstid eller liknande blir man kontaktad omedelbums av engelsktalande support som faktiskt är tekniskt kunniga. Helt oslagbara vad gäller support kontra priser. Betalning via paypal.
Nu låter jag som en reklamfilm men sen jag hittade dessa för 5 år sen har jag rekommenderat för vänner och har fortfarande bara hört positivt. I början var det lite knepigt med betalning men sen de börjat med paypal är det inget snack

Ja nä jag kanske tänker fel.. Å a[…]

OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Byta AUX In i Volvo S60 2009

Tjenare. Har nyss köpt en S60 -09 2.4. Har […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]