NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av biltokig82
Har en v50-08 och ska försöka skriva så ni fattar,, i mittkonsollen finns det ju ett stort fack med en draglucka över, till vänster om det finns ett mindre för tex pengar, framför det stora facket finns ju ett cigguttag och till vänster om det så finns det ju ett litet jäkla fack som jag inte kan begripa vad det ska va bra för, det går ju inte i någonting? men någon funktion ska det väl ha eller?
av hanss
Tror att knappar för BLIS och S/S skall finnas där om bilen är utrustad med det..
Användarvisningsbild
av SvenB
Det framgår av instruktionsboken vilka knappar som skall sitta i dessa uttag. Det ena (det större) går utmärkt att att använda till att sätta mobiltelefonen i.
av CrossFireX
hanss skrev:Tror att knappar för BLIS och S/S skall finnas där om bilen är utrustad med det..
Helt rätt. Volvo orkade inte tillverka olika paneler, så de kör med samma på modeller även med BLIS och liknande. Bilar som inte har det, fick ett fack istället. Man kanske kan använda den för att eftermontera något tillägg? ;)
av Lövet
Ungefär som V70N som har ett smalt djupt hål rakt in i panelen om den inte är utrustad med mobiltelefon. Det "facket" kan inte varit jättepraktiskt.
av ZizzoZ
andreas_lofgren skrev:Ungefär som V70N som har ett smalt djupt hål rakt in i panelen om den inte är utrustad med mobiltelefon. Det "facket" kan inte varit jättepraktiskt.
Jag tycker själv att det facket va skitbra att ha mobilen i :mrgreen: Mest praktiska facket på gamla v70n :P
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]