NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tartryffel
Så här är läget:

Mina föräldrar har en V50 -10 som tjänstebil och har tänkt behålla den efter leasingtidens slut. Det är en summum men av någon märklig anledning ingår ingenting extra gällande ljudet där. Det visste de inte när de specade bilen. Följden är att de inte ens har en AUX-ingång. Bara CD.

Man kan köpa följande kit http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-428093 och därigenom få USB och iPod men problemet är då att de inte kan ansluta nånting för att spela Spotify i iPhonen, vad jag förstår?

Min fråga är alltså: Går det att eftermontera även en AUX-ingång på något sätt?
Användarvisningsbild
av SvenB
Är du säker på att det inte finns någon AUX-ingång. Den sitter i mittenfacket (Armstödet fram). Jag trodde alla MY 10 hade det. Min Momentum har den i alla fall.
Användarvisningsbild
av SvenB
Jag trodde alla MY10 hade AUX-uttaget. MY09 hade det tydligen inte som standard. Är det någon som vet när under modellåret 10 det blev standard. Min bil är tillverkad 2009-09, och i den är det standard. Det framgår även i instruktionsboken att det finns AUX-utgång oavsett nivån på ljudanläggning.
Jag har en summum -08 med lägsta stereon (Performance) och har AUX-IN. Om det inte är standard från -08 måste det höra till Summum på något sätt.
Tartryffel skrev:
StringerBell skrev:Men hör AUX till stereon eller till paketen?
Stereon. Föräldrarnas bil har som sagt Summum men ändå inte ens AUX. Förbannat surt.
då kan man fråga sig hur jag lyckades få AUX med lägsta stereoalternativet. Volvo måste lagt om alternativen på något sätt.
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]