NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hejsan!
Första tråden på detta forum :)

Jag har precis blivit en bil ägare för första gången. Det blev en jättefräsch V50 2,4i från 2006.
Bilen är super och är mycket nöjd med den förutom den lilla detaljen att det inte finns något AUX uttag.

Jag har kollat runt på så många trådar och forum som jag kan för att få så bra överblick som möjligt över mitt problem men vill bara bekräfta lite innan jag gör något dumt :D

Jag har dragit slutsatsen att det förmodligen är billigast och smidigast att köra på ett Parrot MKi-9200 system? Det ser relativt enkelt ut att installera och kostar inte en förmögenhet.

Skulle det fungera i min bil? Jag tror inte att jag har något premium system då det inte står något på displayen när jag startar bilen (Ser endast en volvobil på displayen).
Sedan så är det någon kabel man behöver köpa med och jag har ingen aning om vad dom egentligen heter. Någon som vet?

Tacksam för hjälp med dom här frågorna. Det är bedrövligt att inte kunna spela musik från mobilen utan att använda en FM sändare som är crap! :(

Jag har haft en tanke på just kolen och t&au[…]

Råd vid punktering

Verkstäderna är skyldiga att ta av d&a[…]

Fick underkänt på fästet för […]

EX60

Jag har byggt flera stycken. Det stör mig at[…]