NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Harnos
Tack för svar larhol!
Är det ett rent köp eller har du inbyte med i den affären?

När jag diskuterade med dom hävdade dom att paketet classic momentum redan var så hårt pressat att det inte finns några marginaler, kunde få lite rabatt på tillvalen och vinterdäcken och 0,5% bättre ränta på billånet.
av Kluster
jumu01 skrev:Du måste känna dig väldigt otålig just nu Kluster! :lol:
Om jag är...
av Kluster
Harnos skrev:Gratulerar alla som beställt och väntar...
Är själv sugen på en V50 D2 Classic Momentum som med lite extra kommer upp i ca 242000:- hur mycket rabatt kan jag förväntas få, har en inbytesbil värderad till ca 50000:- som ska ingå.
Hur mycket i rabatt i procent har ni fått och har ni haft inbytesbil med i affären?
Japp, inbytesbil är med i affären för 133'. Rabatten och totalkostnaden kommer jag inte ihåg nu.
av Kluster
14 juli: Steg 7 - prelleverans v31
15 juli: Steg 7 - prelleverans v32

Hmm...beror säkert på semestrarna kanske?
av bandolin
Hej!
Igår fick jag besked om att min nya V50 har anlänt till min kommun /Köping. Beställde bilen den 17 maj och fick leveransvecka 31 från början. Måste säga att jag är nöjd. Nu ska bara stänkskydden dit och lackkonserveringen från Ditec fixas så får jag hämta den, den 22/7. Jag beställde en Volvo V50 DRIVe S/S Classic Momentum. Passion red och den häftiga färgen läder Calcite/M-grå 5DFT på kädseln. Lade till Teknikpaket 2 som innebär Premium Sound, Nyckellöst lås/startsystem och ABL-Aktiva Xenonljus. Längtar till... på fredag! Några har undrat hur den klädseln ser ut. Jag är lika spänd själv då jag inte sett den IRL. Kan lägga upp bilder nästa helg om nu någon kommenterar och skulle vara intresserad av detta.
av Kluster
Grattis till nya bilen! :-)-)

Självklart vill alla att du ska lägga upp bilder, så även jag! :wink:
av Kluster
Senast redigerad av 1 Kluster, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 47
nackdelar med Running Boards

Där ser man. Tack!

Vibration på höger sida

Hej, jag har en vibration på höger sida[…]

Låscylinder