NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Haha! okey ge mig 300 så..
Får väl se om det blir något byte snart.. lite sugen är man ju på nåt nytt :P V60 eller S60 host host
av frippe87
Det är verkligen roligt med gamla trådar :D. Fan jag är oxå så jäkla sugen på en diesel, dock så kan jag verkligen inte få från AWD till FWD, jag skulle lätt kunna tänka mig en 1.6Drive AWD:P. Varför kan inte volvo ha ett awd system samt både manuell och automat till alla modeller!! :( . Nya s60 T6 awd verkar ju vara en kanon bil, men finns bara med automat.....
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Mja lite muggigt är det även om jag inte har gått in i awd träsket ännu. Dock tycker jag S60 känns dyr just nu. Ska jag byta så lär det inte bli en helt ny bil igen, det var bara dyrt och jobbigt att gå o vänta i 7månader på att få sin biljävel. Då är det bättre att kolla in bilhandlarnas demo bilar och lägga första tjing på en sådan.
av frippe87
Ge dig inte in i awd träsket förrens det finns i större utbud:P, det är berodende framkallande :wink: . Ja det är verkligen synd att en sån rolig grej som bilar ska vara världens sämsta affär..
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Ja det är det, just nu har jag andra investeringar som måste gå före, ny lägenhet har fått ge vika för bilar innan så...
Sen skulle jag behöva byta jobb också.. nja bil får nog vänta, det känns som det blir en händeserik höst för min del :D

Håller på att fixa till en V70 d5 2010[…]

244 - Bälte bak

Frågor: Fanns inget på skrotarna? Du m[…]

AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Nåjaa efter en massa preppande, prime:ade me[…]