NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

specos skrev:En frågeställning bara: Är Classicpriserna färdigprutade?
Enl. vår säljare så var de det. Samma priser skulle gälla i hela landet var svaret vi fick. Om man gör affär utan inbyte så kanske läget blir ett annat.
av jumu01
Åkte förbi ÅF och till min förvåning så hade bilen kommit fram till dom så v.49 lär nog inte leveransen bli troligen tidigare, men diverse arbete på bilen återstår plus en Ditec-behandling innan den kan hämtas ut, skulle få besked nästa vecka om prel. leverans, så nu närmar det sig!

Här står den o väntar!(bilden tagen med min sunkiga iphone)
Bild
Användarvisningsbild
av SvenB
jumu01 skrev:Åkte förbi ÅF och till min förvåning så hade bilen kommit fram till dom så v.49 lär nog inte leveransen bli troligen tidigare, men diverse arbete på bilen återstår plus en Ditec-behandling innan den kan hämtas ut, skulle få besked nästa vecka om prel. leverans, så nu närmar det sig!

Här står den o väntar!(bilden tagen med min sunkiga iphone)
Bild

Så det blir julafton två ggr för dig i år.
Användarvisningsbild
av Snickaren87
Arbetaren skrev:
Snickaren87 skrev:Då var statusen på nr 2. Det tar sig! :)
Härligt!....samma här..prel. lev. v 51. Har du samma lev vecka Snickaren87?
Så trevligt! :) tror det står v.52 för mig. Min ÅF sa att man borde räkna med 2veck plus! :/ men men! Fan vad man längtar!!!!
av jumu01
KKR skrev: Så det blir julafton två ggr för dig i år.
Som jag väntat på och att få den sista årsmodellen av S40 då jag trivs så bra med denna bilmodell, tråkigt att dom skall upphöra med den, så just nu är man som en värpsjuk höna, lite rastlös och otålig så visst kan det liknas med julafton då man var barn! :wink: :lol:
av Kluster
jumu01 skrev:Som jag väntat på och att få den sista årsmodellen av S40 då jag trivs så bra med denna bilmodell, tråkigt att dom skall upphöra med den, så just nu är man som en värpsjuk höna, lite rastlös och otålig så visst kan det liknas med julafton då man var barn! :wink: :lol:
Been there, done that! 8)
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 47
installera dragkrok

På exempelvis XC70 2012 ska det till tv&arin[…]

Låscylinder

Men får man löst cylindern när den[…]