NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jumu01
Tack Arbetaren!
Under julveckorna så lär väl ingen jobba så där tappar man säker 2 veckor på leveranstiden, Arbetaren.
Du har inte fått upp den på Min Volvo än?
Kluster fick ju vänta med sin bil 3 mån har jag för mig, så det blir något liknande för mig också!
jumu01: Har provat att logga in på Min Volvo utan framgång. Det kanske tar ett tag innan det fungerar? Har ju iof inte fått någon orderbekräftelse ännu, bara en ordersedel. Det fungerade inte med de uppgifterna. men jag kanske matade in fel...
Ca 1 vecka sen jag beställde bilen.
av jumu01
Arbetaren skrev:jumu01: Har provat att logga in på Min Volvo utan framgång. Det kanske tar ett tag innan det fungerar? Har ju iof inte fått någon orderbekräftelse ännu, bara en ordersedel. Det fungerade inte med de uppgifterna. men jag kanske matade in fel...
Ca 1 vecka sen jag beställde bilen.
Se till att din email adress finns på orderbekräftelsen, viktigare än telefon nr eller annat, annars får du samma problem som jag hade. Du skall nog vänta tills du fått orderbekräftelsen. Och som Billemark tar upp så kommer du att få ett mail.

Billemark skrev:Jag la min order på en fredag och på nästföljande ons eller tors fick jag ett mail att jag kunde logga in. Det tråkiga är ju när den står och maler på steg2....
Det att den står och maler i början får du nog stå ut med, själv fick jag uppleva steg 1 i över en månad, steg 2 över 3 veckor och nu steg 7 2 veckor, men hoppas du får uppleva en snabbare ihopsättning av din bil.
av Kluster
Arbetaren skrev:Har nu beställt en V50 D2 Classic Momentum. Svart metallic , mörkgrå läder,fast drag, tidur för värmare bl. a. Skall bli intressant att se hur lång tid det tar innan leverans :)
Grattis, Arbetaren! :-)-)

Bara att hålla tummarna att allt klaffar för dig med inloggningen på Min Volvo så du kan följa pärlan....jag fick vänta oerhört länge bl a pga säljaren hade lagt in en felstavad e-postadress...
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 47
Förstärkt kamrem

Antar att det är en sån här Gates […]

Volvo V50 "Mr White"

Stort lyft, speciellt damasken. Tänk att s&a[…]

Bensinpump till B27A 1978?