NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rasken
jumu01 skrev: Jag skulle inte klaga, beställde 29/8 beräknad leverans v.49. :wink:
Har nu leveransstatus 2 och beräknad leverans v.46! En vecka tidigare än första beräkningen :-)-)
av Kluster
bollkontroll skrev:Hej allesammans!

Jag är ny på forumet, verkar vara ett trevligt ställe med massor av information!

Beställde en V50 D3 Classic Momentum med automatlåda idag. Leverans v.49.
Ska bli riktigt roligt när den kommer!
Välkommen till forumet, bollkontroll och grattis till den nya bilen! :-)-)

Har själv en V50 D3 Classic Momentum med automat och är helnöjd med den! Bra val där! :wink:

Vad blev det för färg? Tillval?
av jumu01
Rasken skrev:
jumu01 skrev: Jag skulle inte klaga, beställde 29/8 beräknad leverans v.49. :wink:
Har nu leveransstatus 2 och beräknad leverans v.46! En vecka tidigare än första beräkningen :-)-)
Grattis, mitt leveransstatus är fortfarande 1 och lär väl förbi så! (S)
av Kluster
jumu01, är det inte några framsteg alls ang "dina" produktionssteg? :shock: :roll:
av jumu01
Det har snart gått 8 veckor sedan beställningen, vet inte vad dom håller på med, kanske har dom friställt alla som tillverkar S40! :(
Senast redigerad av 1 jumu01, redigerad totalt 0 gånger.
Rasken skrev: Har nu leveransstatus 2 och beräknad leverans v.46! En vecka tidigare än första beräkningen :-)-)
Samma här! Status 2 och lev. v46! :o
av Kluster
jumu01 skrev:Det har snart gått 8 veckor sedan beställningen, vet inte vad dom håller på med, kanske har dom friställt alla som tillverkar S40! :(
Du kanske får en V50 till priset av en S40 :twisted:

Seriöst, hoppas det blir någon ordning på torpet snart....iofs är jag ju inte direkt förvånad över Min Volvo-sida m.m...
av jumu01
Loggade in nyss och hör o häpna leveransstatus 2!
Beräknad leverans v.48!
Med min otur har säkert någon tyckt på fel knapp! :lol:
Idag är det fredag så det får bli (BE) !
av larhol
Hej,
Nu har min hustru kört bilen V50 1,6 D Momentum i ca: 200 mil. Medelförbrukningen har nu kommit
ned till ca: 0,51 l/m. Häromdagen frågade hon vad det är för box som sitter i innertaket framför
innerbelysningen. Efter att ha konsulterat manualen kom jag fram till ????nada. :???: Boxen ser ut
som en kvadratisk brandvarnare och verkar innehålla fyra lampor/sensorer. Bilen har inbyggt larm.
MVH
Lars
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 47
Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok