NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
Hedda skrev:Jag har dörrlister liggandes till Volvo V50 om nån är intresserad bara att lacka och slänga dit gör hela bilen tycker jag är emot gråa lister de ska vara enhetligt!
Jag tycker mina är svarta men. :roll: :)

Så jäkla synd att Volvo själva slutat tillverka detta body kit.. var ute efter ett men så ett par dagar innan jag skulle beställt de hade de utgått ur sortimentet..
av Gnu
Hedda skrev:Jag har dörrlister liggandes till Volvo V50 om nån är intresserad bara att lacka och slänga dit gör hela bilen tycker jag är emot gråa lister de ska vara enhetligt!
Är ev. intresserad. Har du både undre och övre lister? Grundlackade eller vanliga plastgrå?
Användarvisningsbild
av Hedda
Gnu skrev:
Är ev. intresserad. Har du både undre och övre lister? Grundlackade eller vanliga plastgrå?

Bara de övre listerna de är plastgrå på dörrarna men de fixar lackeraren till han måste ju ändå dra på plastgrund så färgen fäster ordentligt och då blir de som de grundlackade!

Får jag din mail kan jag skicka några bilder

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]