NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kör en s60 R-design-14 med skramlande slutrör när bilen står på tomgång, men det kanske ska vara så, eller det kanske finns en risk att dom också ramlar av? ;)
simonhalmstad skrev:Kör en s60 R-design-14 med skramlande slutrör när bilen står på tomgång, men det kanske ska vara så, eller det kanske finns en risk att dom också ramlar av? ;)
Kolla så det inte ligger grus mellan den kromade delen och själva avgasröret.
gooose skrev:Nej för det beror nog på att jag är en gnällig jävel :lol:

Och du har en go gubbe

//Goose
Hehe, kanske det!
Jag brukar normalt tvätta bilen innan lämning av bil. Denna gång hann jag inte göra det pga tidsbrist efter lämning på dagis. Jobbet blir ju så mycket "lättare" om bilen är ren och fin!
Och ja, jag vet om att det finns ett sådant avtal att dom tvättar bilen i samband med servicen :wink:
Lite OT, men ändå inte. För många år sedan fanns det en verkstad i Fruängen som servade mina Mercedesbilar. Där ingick tvätt av bilen i servicen. Innan de körde in bilen i verkstaden fick den "mellanlanda" i tvätthallen. Då slapp mekarna ifrån detta med skit i ansiktet, och verkstadens golv hölls renare. :)

Men för alla behörigheter gäll[…]

Går den i fem sekunder för att sedan st[…]

Generator Pv 444

Tack!

Kolla oljenivån i lådan, ta av vä[…]