- mån 15 aug 2011, 12:00
Beställde en V50 D2 Momentum den 5 augusti och såg nu på "min" volvosida att prel lev.tid är satt till v.43
Moderator: Moderatorer
Kluster skrev:Grattis till bilen! :DJo det blev ju en svart metallic Momentum med High Performance stereon, Tidur till värmaren, 12v uttag i bak.
Blev det några extra lull-lull? 8)
Kluster skrev:Magic440, trevliga tillbehör!Den som väntar på något gott väntar alltid förlänge :|
Har nu fått ny leveransvecka, i negativ bemärkelse, och det blir runt v36 :roll:
Magic440 skrev:Kunde du välja Cratusfälgar ? fick höra att dom enda 17 tum att välja på var Spider när jag var inne och beställde en D3:a momentum.Kluster skrev:Grattis till bilen! :DJo det blev ju en svart metallic Momentum med High Performance stereon, Tidur till värmaren, 12v uttag i bak.
Cratusfälgar till både sommar å vinter med Hakka 7 till vintern.
Mike1 skrev:Det är nog sant om spiderfälgarna men min sympatiske försäljare trollade på något vis med inbyte osv.Magic440 skrev:Kunde du välja Cratusfälgar ? fick höra att dom enda 17 tum att välja på var Spider när jag var inne och beställde en D3:a momentum.Kluster skrev:Grattis till bilen! :DJo det blev ju en svart metallic Momentum med High Performance stereon, Tidur till värmaren, 12v uttag i bak.
Cratusfälgar till både sommar å vinter med Hakka 7 till vintern.
Kluster skrev:Magic440, trevliga tillbehör!Oj, såg ditt "cyniska" inlägg förstår dig helt fullt då du fått tid om leverans v.32 men det blir väl så när belgarer skall har semester och sedan jobbar dom inte 5 dagars veckor!
Har nu fått ny leveransvecka, i negativ bemärkelse, och det blir runt v36 :roll:
Magic440 skrev:Beställde en V50 D2 Momentum den 5 augusti och såg nu på "min" volvosida att prel lev.tid är satt till v.43Härligt Magic440 då har du något att se fram emot!