NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, alltså som dom sa.. det enda dom saknar är ljudtesterna. Och med den här vintern så förstår jag att dom inte vill lova mer än dom kan hålla. Men just nu tycker jag vi knyter båda händerna, sätter oss på knä och ber för att denna helvetiska vinter når sitt slut så att vi får sätta på sommarhjulen, vaxa biljäveln och gasa lite utan att antispinn börjar kämpa!

:-)-)

/Christian
chrissofsweden skrev:Ja, alltså som dom sa.. det enda dom saknar är ljudtesterna. Och med den här vintern så förstår jag att dom inte vill lova mer än dom kan hålla. Men just nu tycker jag vi knyter båda händerna, sätter oss på knä och ber för att denna helvetiska vinter når sitt slut så att vi får sätta på sommarhjulen, vaxa biljäveln och gasa lite utan att antispinn börjar kämpa!

:-)-)

/Christian
Jag är med :-)-)
Ja verkligen! Kom hem häromdan o då visade tempen 10grader, sagt o gjort fram med skyfflen o bara tog snö o matade ut på vägen så att skiten ska smälta. Annars ligger skiten kvar i högarna här tills i Maj.

Men nu är man sugen, och jag börjar fundera på sommardäck.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25

[quote="Erik Å"]Det pratas om att […]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]