NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Såg era inlägg nu, men testade faktiskt idag med en strålkastare från en -12.
Glipan mot skärmen blir densamma som med mina strålkastare, dock blir det ju byte kofångare med om man ska slå till.. Tyvärr har jag ett nyköpt och nylackat sport paket(Volvo original) som jag får strunta i då läppen på den nya kofångaren inte är densamma som den gamla som jag har sportpaket till.. Dessa dilemman..
strannio skrev:Såg era inlägg nu, men testade faktiskt idag med en strålkastare från en -12.
Glipan mot skärmen blir densamma som med mina strålkastare, dock blir det ju byte kofångare med om man ska slå till.. Tyvärr har jag ett nyköpt och nylackat sport paket(Volvo original) som jag får strunta i då läppen på den nya kofångaren inte är densamma som den gamla som jag har sportpaket till.. Dessa dilemman..
Vad gick sportpaketet på inkl lack? lite ot..
Se på fan. Då ber jag om ursäkt för min felaktiga uttalanden. Man lär sig något nytt varje dag!
Zanders:

Det finns tyvärr inte att beställa på volvo längre.. dem är gjorda i ABS plast och hade helst velat ha dem, men dem gick ej att få tag i..
Beställde på Ebay från tyskland, i glasfiber, kostade mig ca 2400:- med frakt, betalar ca 1500:- för lacken av en bekant.(svart)

Mvh
MartinS V60 D4 R-Design

Lurar på belägg fram vid detta byte[…]

Justera dimljus V90-18

Insex underifrån i ett hål,minns ej st[…]

V60 D3 tillverkad 2018 03.

Kan man med hjälp av motorns serienummer, art[…]

Polestar 5

1,8 miljoner med lite utrustning, som hittat! :-)