NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Lite svårt att hålla bilar glada nu när det dammar och slaskar till och från.
Fungerar knappen till bakluckan på nyckeln?
av annsofie
Hehe, ja HON ska få en riktigt fin vårbehandling snart :wink: Men just nu kändes det inte som nån större mening :P
Tyvärr så finns det ju ingen sådan lösning med nyckelöppning på dom här... Det e d som är så dumt...

Men kanske ni kan tipsa mig om vart ifrån i Sverige jag kan beställa en brytare på nätet ev? Det är ju garanterat 1/3 av priset jämfört här i Norge, och dom verkar inte kunna hitta den korrekta delen heller :/
av ptrj
annsofie skrev:Hehe, ja HON ska få en riktigt fin vårbehandling snart :wink: Men just nu kändes det inte som nån större mening :P
Tyvärr så finns det ju ingen sådan lösning med nyckelöppning på dom här... Det e d som är så dumt...

Men kanske ni kan tipsa mig om vart ifrån i Sverige jag kan beställa en brytare på nätet ev? Det är ju garanterat 1/3 av priset jämfört här i Norge, och dom verkar inte kunna hitta den korrekta delen heller :/

http://www.bildelsbasen.se/?link=list&g ... =103100105 för beg. Måste nog köpa hela handtaget.
laga.se för beg. samma utbud som bildelsbasen på de flesta delar. men priserna kan skilja.

beställa från volvo går också. ring bara en verkstad i Sverige eller be en polare skicka.

Slå på numret på brytaren och köp av t.ex. elfa.se eller farnell.com . Dock så kommer inte kontakt och kablage att stämma. Så då blir det till att löda.

Lycka till.

Tips: Lyssnar man mkt på radio är Tu[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]