Efeq skrev:Då volvo inte ofäntigjort denna nyhet så är det ingen som vet nått om den än.du pratar om volvos lösning?
Men från en rätt säker källa så kommer inte denna styrenhet att komma förrän vecka 20.
//Erik
Moderator: Moderatorer
DanneF skrev:Japp, det är volvos variant jag pratar om. Tror inte på att densions variant kommer före.Efeq skrev:Då volvo inte ofäntigjort denna nyhet så är det ingen som vet nått om den än.du pratar om volvos lösning?
Men från en rätt säker källa så kommer inte denna styrenhet att komma förrän vecka 20.
//Erik
Fredde skrev:Annars går det att montera en Harman Kardon Drive + Play och den finns på http://www.brl.se och kostar 988krGanska dyr grej att få in Ljudet via FM radion ...
har ej hört någon som testat den men jag är sugen på att fixa en.. :shock:
DanneF skrev:såå nu var jag förbi volvo idag, och dom hade inte hört talas om denna ipod adapter, den fanns inte ens på deras nyhetssida..Jag sa ju att det inte är officiellt än. Finns ingen info tillgänglig för åf så det är inte så konstigt att ingen vet nåt.
och sedan så kolla man ju lite priser på en baslåda också.. 5150:- bara för baslåda+ kablar o frigolit :( sedan + instalation.. hutlöst :(
nån som har baslåda i bilen? gör den stor skillnad med highperformence?
Efeq skrev:Samma här, Premuim Sound med subban. Ångrar inte en sekund att jag valde med sub även om den var dyr!DanneF skrev:såå nu var jag förbi volvo idag, och dom hade inte hört talas om denna ipod adapter, den fanns inte ens på deras nyhetssida..Jag sa ju att det inte är officiellt än. Finns ingen info tillgänglig för åf så det är inte så konstigt att ingen vet nåt.
och sedan så kolla man ju lite priser på en baslåda också.. 5150:- bara för baslåda+ kablar o frigolit :( sedan + instalation.. hutlöst :(
nån som har baslåda i bilen? gör den stor skillnad med highperformence?
Volvo vet knappt själva att den kommer. Man får prata
med rätt gubbe så kryper infon fram.
Jag har subban i min S40, har iof Premuim Sound men jag tycker att det blir stor skillnad.
Djupare bas och bättre tryck.
riro skrev:Dension kommer med en produkt ganska snart...Drog ett mail till dension och fick ett svar idag
http://www.densionsweden.se/gw500.htm
... men å andra sidan så har dom sagt "snart" ganska länge. Den var planerad till oktober.. sen november och nu slutet av januari.
Får se när den dyker upp.
Fick ett pris på "ungefär" 5000 monterad och klar av BRL.
Hej Thomas!Har en CarPC, carputer eller whatever installerad och kör med trådlös fm-sändare, fullständigt värdelöst. Har köpt och testat två olika, det räcker, frekvensmodulering blir det inte igen, skulle vara den där jag såg att de sålde i USA då med över hundra meters räckvidd.
vi har precis fått in Gateway500 för BMW som låg före Volvo i tillverkning.
Hela Gatewayserien har varit försenad och jag kan i dagsläget inte ge dig något leveransdatum.
Vi hoppas att den kommer innan sommaren.
Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]
Det här smakar illa, eller gör det verkl[…]
Jag kör hybrider från Volvo regelbundet[…]