- lör 08 feb 2014, 23:58
vilka siffror? var finns dom?? menar ifall man får tag på en begagnad...
Moderator: Moderatorer
Dogfight skrev:Jag har en nyckel liggande om du e intresserad o testa. Vet inte vad jag skall ta för den dock. Du kan höra av dig om du e intresserad. Den är från en MY12 med keyless. Bilen den hörde till är skrotad efter en olycka.vilken årsmodell va den till? kan du skicka upp en bild på den?
Dogfight
steva77 skrev:Hinner inte fota idag skall se om jag kan fixa det de närmaste dagarna ha lite tålamod....den e från en MY12 alltså sista V50 modellenDogfight skrev:Jag har en nyckel liggande om du e intresserad o testa. Vet inte vad jag skall ta för den dock. Du kan höra av dig om du e intresserad. Den är från en MY12 med keyless. Bilen den hörde till är skrotad efter en olycka.vilken årsmodell va den till? kan du skicka upp en bild på den?
Dogfight
steva77 skrev:oki hittade de. En annan sak bara kan man köpa en begagnad å få den inprogramerad till min bil? eller måste man köpa en ny?Jag tror att det bara är ny nyckel som gäller. Nummret som de skall programmera efter står ju enligt "grillchips" endast på förpackningen som den nya nyckeln ligger i.
steva77 skrev:Så här har jag tagit ett foto på den. Den är som ny, är aldrig använd. Givetvis passar inte metallnyckeln som sitter i den dock.Dogfight skrev:Jag har en nyckel liggande om du e intresserad o testa. Vet inte vad jag skall ta för den dock. Du kan höra av dig om du e intresserad. Den är från en MY12 med keyless. Bilen den hörde till är skrotad efter en olycka.vilken årsmodell va den till? kan du skicka upp en bild på den?
Dogfight
Dogfight skrev:tyvärr e de väl som de skrivs här då att jag inte kan använda denna imed de inte finns siffrorna till den eller har du det??steva77 skrev:Så här har jag tagit ett foto på den. Den är som ny, är aldrig använd. Givetvis passar inte metallnyckeln som sitter i den dock.Dogfight skrev:Jag har en nyckel liggande om du e intresserad o testa. Vet inte vad jag skall ta för den dock. Du kan höra av dig om du e intresserad. Den är från en MY12 med keyless. Bilen den hörde till är skrotad efter en olycka.vilken årsmodell va den till? kan du skicka upp en bild på den?
Dogfight
Var från en V50 MY12 Classic som löstes in och skrotades 2013 bara 355 dagar gammal.
Dogfight
Dock står det siffror på den svarta "nyckeldelen" inte lätta o läsa dock. Kan det vara de siffrorna som behövs?
tyvärr e de väl som de skrivs här då att jag inte kan använda denna imed de inte finns siffrorna till den eller har du det??
steva77 skrev:Har inte ngn nyckel i min så den kan dom väl inte göra om eller??Bya batteri kan du göra själv. I toppen där själva nyckeln går in sitter det en liten klack. På vissa modeller är det en skruv
Så runt 2000 för en ny fjärr jag skiter i nyckel tror jag iaf =) Kan man programera om en gammal fjärr?
byta batteri i en fjärr kan man de själv?
Hur fick du fram den kostnaden? googlade digital[…]
MG 5 S är intressant, verkar vara ett ordentl[…]