NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
Jag har samma problem V50 MY-12 och Samsung SII , löser det också med musikspelaren.
Konstigt nog fungerar det ganska ofta om BT är påslagen hela tiden och man skiftar mellan t.ex headset och stänger av det innan man startar i bilen.

/Thomas
Användarvisningsbild
av Perra83
scorpion skrev:Jag har också problem med min v50 -12 och jag har en samsung galaxy s3.
Kan va så att felet ligger hos mobilen. Inte fullt kompatibel.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har kört med en Samsung Galaxy S3 i min V70 D3 My13 utan några som helst uppkopplingsproblem. Även S4:an funkar utan strul..
Nu vet jag inte hur stor skillnad det är på mjukvaran i min bil och en V50 -12, men så himla stor skillnad ska det väl inte kunna var... och eftersom det funkar bra för mig borde det kunna funka bra för andra bara bilens mjukvara är okej.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ibland har det även felet legat i telefonernas mjukvara. Vet att det finns en gammal tråd där jag tror det var Galaxy S2 som fick en stor update till sig varpå strul med koppling till bil började. Många hörde av sig till Samsung som senare släppte en fix för det.
Användarvisningsbild
av grillchips
Skönt att det löste sig.
Vad var det för telefon du hade som det inte fungerade med? Galaxy S2? Och bytte till? Kan vara av värde för andra som råkar på samma problem. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Då mindes jag inte helt fel. :)
Absolut kan det vara så, så om vi ska leka riktigt ordentliga här så kan du ju vid tillfälle (om nån vän som åker med har en S2) bara testa ifall det funkar då. Lite överkurs men en bra uteslutningsmetod.

Hur fick du fram den kostnaden? googlade digital[…]

Vilken kabelhärva har du använt till mot[…]

MG 5 S är intressant, verkar vara ett ordentl[…]

Jo men hur får man bort denna klädsel s[…]