NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av turbolatt
Skulle vilja ha Aux i min stereo så jag kan lyssna på Spotify, nån som vet hur man fixa det ? Vill ej ha nån fm sändare.
av turbolatt
Perra83 skrev:Kör via Blåtand så slipper du sladdar.

Hur fixa jag det då ? Måste ju ändå koppla in i stereo med sladdar finns ju inga uttag iden
Användarvisningsbild
av firefightern
Perra83 skrev:Kör via Blåtand så slipper du sladdar.
Hur bär du dig åt för att få musiken streamad från mobil till stereon då!!! jag har då aldrig fått kontakt mer än att man kan snacka via Bluetooth men aldrig fått musik den vägen TALA OM HUR!!!! SÅ VI FÅR BÖRJA LYSSNA TYP SPOTIFY MM MM MM
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag förmodar att trådstartaren har lilla stereon i sin bil vilket innebär att AUX och USB saknas. Därmed också blåtand. Stämmer detta?

Firefightern: Det beror på årsmodell av bilen. Tidigare modeller med bluetooth har inte stöd för musikstreaming men stöd för telefoni. Tror att skiftet kom vid 2011 eller nåt sånt. Finns gott om trådar kring ämnet.
Användarvisningsbild
av SvenB
Om du har AUX beror på årsmodell. Jag hade lilla stereon i min MY -10, och den hade AUX ingång. Jag har lilla steroen i min nuvarande också. Den har inte AUX, men BT eftersom den har inbyggd bluetooth.
Användarvisningsbild
av firefightern
Ursäkta sent svar,, det stämmer att jag inte har varken AUX eller USB,och endast CD väljare på radion,min C30 är en MY10 eller sent 10 så den kanske kallas MY 11 då ??, men i vart fall såkan jag endast koppla samman den med bilens förinstallerade Bluetooth telefon men ingen chans att koppla ihop den och köra musik tyvärr,eller så gör jag något galet men musik NIX...

Fire...
av VonArnim
Får köra fulvarianten, sätt en FM-sändare på mobilen, ta in frekvensen på bilens stereo, brosan gör det i sin Fiesta
Användarvisningsbild
av Micce1980
VonArnim skrev:Får köra fulvarianten, sätt en FM-sändare på mobilen, ta in frekvensen på bilens stereo, brosan gör det i sin Fiesta
Fungerar det bra? Ljudkvalité mm.
Vad heter det som är trasigt?

Kolla förresten hur det ser ut på andra[…]

Tex får man alltså på B96 dra v[…]

Ett tips är att testa de olika stolarna - det[…]

Det är vänster fram som låter. . I[…]