NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KenZoo
Mahberg skrev:
KenZoo skrev:Hej Pson99, har du löst problemet än?

Jag har nämligen också vibrationer i hela bilen, hjulen skall vara balanserade precis när jag köppte bilen pga ett annat fel.

Jag misstänker däcken i fram pga KINA kvalité , SUNNY däck.

Jag har känt det ända sen jag köpte bilen.
Men i helgen åkte vi till stockholm, och då fick jag fan nog,, va irriterande det är.

Det har snackats om dåliga Drivaxlar. hoppas inte det är det.
Har ju ändå 12 mån Garanti från säljarn,

Gäller en C70N T5 -06 Manuell

Låter sjukt att det sitter Sunny (kinesiska skit)däck på en Volvo. Dumsnål ägare som haft bilen före dig. Däckverkstan på Volvo i Hbg berättade att de aldrig skulle få för sig att köpa in sånt skräp. Kina däck och framförallt lågbudgetdäck går inte ens att balansera hur mycket man än försöker menade dem. Dessutom
ville däckkillen knappt kalla det däck eftersom kinadäcken innehåller mycket plast.

Visst är det sjukt, ok jag går med på det om man har en gamal bil som man inte vill lägga mycket pengar på,,och en bil som inte har så mycket effekt.
men detta är en bil för 200,000 ---> och en T5a dessutom , det var det första jag påpeka för säljarn att däcken är billiga Kina däck, jag har inget annat att testa md, så jag får la köpa 2 nya. och hoppas på att det är däcken.
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]