- tis 10 maj 2011, 10:03
#527870
Jag måste försvara BörjeC:s envishet i denna tråd. Han vill ha reda på hur man kommer igenom torpedväggen för en dubbelledare. Jag har haft Taxiåkeri mellan 1975-2006, och har aldrig sett att man vid montering av kommunikationsradio använt annat än direktmatning av både plus och minus från batteriet.
//Sven
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo
Volvo V 40CC D3 Momentum BE PRO Flamenco Red Metallic, Lindholmen Charcoal MY -14
f.d Volvo V50 D2 Classic -12, Volvo V50 1,8F-10, Renault Megane-06, Volvo V 70-03, Volvo V 70-99, samt 51 andra bilar varav 21 Volvo