NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Appel
Kelvin skrev:Någon som har bilder på Dalarö Cacao samt läder Cacao? Gärna egna bilder.
Jag har Cacao i läder samt Nordic Light Oak, är det någon särskild vinkel eller detalj du vill ha med så skall jag försöka ta några kort i morgon när det är ljust.
av Kelvin
Jag vill se hur klädseln ser ut i dagsljus. Ska beställa summonpaketet men vill vara säker på färgen. Ser snyggt ut i katalogen, men egna tagna bilder brukar visa färger på ett mer rättvist sätt. Uppskattar verkligen om du tar några bilder!
Användarvisningsbild
av Appel
Här kommer mina bilder!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av _lucifer_
Tycker att Nordic Light Oak är riktigt snyggt... :shock: har aldrig sett någon i verkligheten dock. Ser rätt mysigt men ändå exklusivt ut.
av Kelvin
Appel skrev:
Kelvin skrev:Någon som har bilder på Dalarö Cacao samt läder Cacao? Gärna egna bilder.
Jag har Cacao i läder samt Nordic Light Oak, är det någon särskild vinkel eller detalj du vill ha med så skall jag försöka ta några kort i morgon när det är ljust.
Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.
Användarvisningsbild
av Appel
Kelvin skrev:Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.
Jo, den ser lite oxblodsfärgad ut i verkligheten också, jag hade nog hoppats på en brunare nyans så som reklambilderna visar.
av Kelvin
Appel skrev:
Kelvin skrev:Snyggt! Ser riktigt sobert ut. Kan tänka mig att den är mer brun i verkligheten, ser lite oxblodsfärgat ut på dina bilder.
Jo, den ser lite oxblodsfärgad ut i verkligheten också, jag hade nog hoppats på en brunare nyans så som reklambilderna visar.
Såg en läder cacao idag (genom rutan) såg mycket mörkare ut än dina bilder. Kanske du tagit med blixt? Posta gärna fler bilder.
av Kelvin
Här ser den mörkare ut:

Bild
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag tror den ser mörkare ut på din bild Kelvin för att det inte är lika ljust utanför som på Appels bilder.

/Kalle
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]