NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mojja
Tror inte att du kommer att ångra dig.. Har även jag beställt en v50 d5 summum nu med sportchassi,high performence nyckelavstägning krock kudde, svart solid,svart helskinn, aktiva bi xenon,dragkrok + en del annat små lull..

Har du fått nånot prelimenärt leverans datum?? min räknar dom med att kunna levera ut någon ggn i januari.. produktions start var ju vecka 47 tror jag,,

M.v.h mojja
av felde
mojja skrev:Tror inte att du kommer att ångra dig.. Har även jag beställt en v50 d5 summum nu med sportchassi,high performence nyckelavstägning krock kudde, svart solid,svart helskinn, aktiva bi xenon,dragkrok + en del annat små lull..

Har du fått nånot prelimenärt leverans datum?? min räknar dom med att kunna levera ut någon ggn i januari.. produktions start var ju vecka 47 tror jag,,

M.v.h mojja
Körde själv på summum, barents blå, drag, avs.bar krockkudde, High P stereo, mugghållare här och där, mört skinn och alu + lite smått och gott jag ahr glömt bort.

Prel leverans i november säger min krämare. Har dock beställt en aut. D5 som jag nu bokat om till man... automaten beställde jag för ca 4 mån. sedan.

Skall säga till när jag har något mer exakt besked.
av mojja
var det så lång vänte tid på automaten??

Jag e ju glad ju längre jag får vänta då min nuvarande bil vart värderad i juni o det e fast pris.. kör ju runt i en 07a nu så jag åker ju inte direkt dåligt.. och jag har inte behov utav kombin förens i slutet på februari.. vi verkar ju ha nästan samma utrustning du o jag. vad hamnade du i för brutto pris, min hamnade på 313k.

M.v.h mojja
av felde
mojja skrev:var det så lång vänte tid på automaten??

Jag e ju glad ju längre jag får vänta då min nuvarande bil vart värderad i juni o det e fast pris.. kör ju runt i en 07a nu så jag åker ju inte direkt dåligt.. och jag har inte behov utav kombin förens i slutet på februari.. vi verkar ju ha nästan samma utrustning du o jag. vad hamnade du i för brutto pris, min hamnade på 313k.

M.v.h mojja
Hej, jag tror våra bilarna är rätt så jämndyra. Jag sköt fram leveranstiden på automaten hela tiden så att jag kunde få den manuella så snabbt som möjligt när den gick att beställa :wink:
av mojja
aha ok.. jag beställde ju en 2.0d som första bil redan i juni med r-design som hade produktions start v39 men så hörde jag talas om en d5 med manuell o bytte till det nu i veckan.. Men min säljare sa att den inte var produktionsstart på denna förens v46 eller v47 sedan ska ju bilen byggas skeppas ut till oss kunder och ny bilsservas..

Har man tur så får man den ju i slutet på november har man otur i början av februari..

När du kollar leverans på din d5 manuell på volvo vad står det för datum då?

M.v.h mojja
av felde
mojja skrev:

M.v.h mojja
Hur kollar man det???
av mojja
felde skrev:
mojja skrev:

M.v.h mojja
Hur kollar man det???
Du har ju fått en orderbekräftelse. och längst upp till höger så har du ett order nummer du använder dig av..

Ska leta upp en länk som förklarar detta närmare..

//mojja
av mojja

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]

Svart skinn. Vit läder blev blått av je[…]

Aldrig något problem med själva bilen m[…]