Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av In Da hOUse
Hej på er. Jag väntar på min nya V70 170 hästars Momentum svart metallic, tonade rutor mm. Problemet är att jag inte kan följa den på leverans info sidan :evil: kommer inte in, jag fyller i det 7-siffriga kundordernr men inget händer !!! Någon som har eller har haft liknande problem ??
Användarvisningsbild
av Mr H
Har du köpt en redan specad bil, eller har du gjort valen själv?
Är det en bil som din återförsäljare specat och beställt som du sedan har köpt så har du sannolikt fått ett nytt ordernummer i samband med att dom ändrat till ditt namn på ordern. Så var det nämligen för mig! Kolla med din säljare.
Användarvisningsbild
av In Da hOUse
Hej. Jag har gjort alla val själv. Jag ska höra med säljaren vad som sker..
Användarvisningsbild
av hozz
Trodde precis som du att man fyllde i sitt eget kundordernr, men se det gick inte.....
Så kontakta säljaren och se till att få ett fabriksordernummer "CIS" (börjar på 109xxxx, 110xxxx eller 111xxxx). Det är det nummeret man loggar in med. 8)
Senast redigerad av 1 hozz, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av lexus
På min bekräftelse som jag fick per post ett par veckor efter beställning står ett "avslutsnummer". Det är detta nummer som jag använder när jag kollar status.
av mojja
vad är det för adress till sidan som man kan se sin order på??

//mojja
av mojja
Putte^ skrev:
mojja skrev:vad är det för adress till sidan som man kan se sin order på??

//mojja

https://www.clickredirect.net/_forms/vo ... n.asp#info
Thx:)

Jag förstår din känsla, jag kä[…]

Generator laddar ej batteriet

Gött, började hastighetsmätaren fun[…]

Hej! Tänkte ge mig på att byta kamrem o[…]

Verkar rent generellt vara dålig/obefintlig […]