- ons 29 aug 2007, 14:40
07an har funkat fint lämnade in den vid leverans till ditec och den har hållt sig riktigt bra. inga repor eller skavanker..
har jobbat som billackerare i 7 år så jag vet att den e extremt känslig men ack så snyggt när den e välskött och rent..
//mojja
XC90_Executive skrev:Ett tips är att inte beställa svart solid. Den färgen är extremt känslig. Blir repor bara man tvättar den. Många solida lacker är så. Svart met. är betydligt bättre.Tackar för tipset.. Jag vet vad jag ger mig in i min 07a nu e svart o räknar med att byta bil lagom till att min blir sunkig i lacken alltså om 2 år..
07an har funkat fint lämnade in den vid leverans till ditec och den har hållt sig riktigt bra. inga repor eller skavanker..
har jobbat som billackerare i 7 år så jag vet att den e extremt känslig men ack så snyggt när den e välskött och rent..
//mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul