Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Volvias
Hej !!

Jag har köpt en audi A8 och kommer få den nästa vecka. Jag frågade säljaren om bilen hade luftfjädring och han sa att bilen inte har det. Men jag frågade annan kompis som har också A8 och han sa att alla A8 har luftfjädring stämmer det ?

Mvh
av llesrof
Om du beställ en sådan bil så borde du ha en specifikation på hur den är konfigurerad. Kolla i den. Jag tror att denna tråd är oseriös :D
av Volvias
Droopy skrev:Du köper en bil för närmare en mille utan att veta vad den har för fjädring??

Jag skriv att jag frågade säljaren och han sa att bilen hade inte LUFTFJÄDRING. Jag frågade inte här om vad bilen har för fjädring.
av Volvias
llesrof skrev:Om du beställ en sådan bil så borde du ha en specifikation på hur den är konfigurerad. Kolla i den. Jag tror att denna tråd är oseriös :D

Alltså herregud hur svårt är det och fatta det. Jag beställde INTE bilen, köpte den av audi bilfirma och bilen var demo dvs för visning. Som jag skriv tidigare när jag köpte bilen säljaren sa att bilen inte hade luftfjädring och jag tyckte att det var konstigt eftersom A8 kommer med luftfjädring. Jag frågade inte om vad bilen har för fjädring.
av Lövet
Fyll i ditt regnummer här så ser du all utrustning: http://www.auditillbehor.se/
av zillen
Om du lär dig skriva rätt så kanske det är lite lättare att förstå vad du är ute efter för svar!!
av llesrof
Volvias skrev:
llesrof skrev:Om du beställ en sådan bil så borde du ha en specifikation på hur den är konfigurerad. Kolla i den. Jag tror att denna tråd är oseriös :D

Alltså herregud hur svårt är det och fatta det. Jag beställde INTE bilen, köpte den av audi bilfirma och bilen var demo dvs för visning. Som jag skriv tidigare när jag köpte bilen säljaren sa att bilen inte hade luftfjädring och jag tyckte att det var konstigt eftersom A8 kommer med luftfjädring. Jag frågade inte om vad bilen har för fjädring.
Nu verkar du nästan otrevlig. Du skrev inte om bilen var ny eller en demobil. Så det är svårt att fatta när folk inte skriver klartext. Testa ett audiforum vettja :mrgreen:
av Hertsh
Vad otrevliga ni är. En forum-medlem ställer en fråga och istället för att hjälpa (eller bara låta bli om ni inte kan hjälpa eller tror det är oseriöst) så skriver ni massa spydigheter.

Blir framförallt irriterad över hur man kan påpeka språkliga brister på så nedlåtande sätt. Att inte ha ett perfekt skrivet språk ska väl inte hålla dig ifrån att delta på ett forum som detta? Det är väldigt lätt att förstå vad som menas.

Blir så trött på sån attityd att jag inte kunde låta bli att gå lite OT här. Förlåt för det.
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]