Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av DjRogga
Byt till Xenon men.....
Gör gärna det,men köp INTE ifrån http://www.xenonkit.se De råkade jag göra för några månader sedan som sedan glappade/slocknade mailade till firman =inget svar,nu har jag mailat 7-8 ggr utan resultat trots 1års garanti på skiten.
Gör inte som jag...KÖP INTE DETTA KINAKIT!!
Dom ska bort från nätet.
Användarvisningsbild
av Danneman
Bra !!! Då vet jag vart jag ska "Mail-bomba" !!!
He he,,
Hoppas det löser sig ;)
Användarvisningsbild
av Driver64
Sicken jobbig sajt som måste spela "musik" hela tiden också... :roll: Seriöst? Nä...
Användarvisningsbild
av Whisky
Hej,

jag vill bara lägga in en brasklapp i den här tråden:

Det är bra att ni delar med er erfarenheter om bra och dåliga firmor...

Men betänk att detta inlägg bara speglar en sida av storyn!
Jag ber er därför att vara saklig och korrekt i återgivningingen av händelseförlopp och inte överdrivet smutskasta någon person eller firma som inte kan ge sin version av det inträffade. Ni som svarar på inlägget, ställ gärna frågor och kom med konstruktiva inlägg, men fäll inte ogrundade kommentarer! Håll diskussionen sansad och saklig och betänk att detta endast återspeglar trådskaparens erfarenheter!

//Whisky
av S.t.r.a.n.D
Håller med Whisky. Du kan ju ha haft otur och fått ett måndagsexemplar. Kanske inte är något dom rår över. Sen att dom inte svarar på mailen är ju lite konstigt.
av Addekarlsson
Trots att jag hänger på 4 bilforum, så är det första gången jag hört negativt om den firman. Så nå mycket oseriösa kan dom ju inte vara, bara du som råkar ha samma otur här i världen som jag har. :wink:

Men säger dock som VolvoForLife, att dom inte svarar på mailen är ju lite förbryllande.

Stå på dig och fortsätt maila, det löser sig till slut. :D

Mvh/ Adde
av Teemu
eller kanske testa den gamla hederliga telefonen?
av Addekarlsson
Kom på, jag måste tillägga en sak oxå....

Som alltid, man får vad man betalar för. Köper man billigt, så får man räkna med lite skavanker. Men det ska ju för det fungera, det är ett som är säkert!

Finns inget telnr på hemsidan, men det går säkert nosa reda på dock, för den som ids.

Mvh/ Adde
av Teemu
kanske kan deras svar dröja pga sportlov lite här och var i landet med?
Användarvisningsbild
av kez_style
Synd att detta inträffa men det whisky skriver är verkligen bra skrivit! Smart skrivet!
Kan inte lägga i växel V70

Tjena, jag hade hoppats på lite vägledn[…]

760 tändningslås?

Ja de är automat, så ta bort inredning […]

230fk går snålt

Mina spridare verkar vara äkta enligt bilder […]

Ac volvo v70n funkar 5-10min

Okej, tack för hjälp. Jag ska kolla film[…]