Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av jonkan
:-)-) Hallå någon som vet vilken vanlig bil som har bredaste bak sätet jag ska ha plats till 3 barnstolar ,,,,,,tänkte lägga en 60000 på bilen mvh Jonkan
Användarvisningsbild
av CarMan
ford scorpio har stort baksäte, men vet inte om det är brett, hursomhelst så skulle jag inte rekomendera nån at köpa en sån idag.

3 barnstolar ! vilka åldrar är det på barnen, hur många av stolarna ska vara framåt o bakåt?
Användarvisningsbild
av CarMan
sen när det gäller bilar & pengar, så kan man få en bra bil i småbilsklassen för 60 000:- sen ju större bil du välje, ju skabigare blir den o vi har låst oss till 60 000:-
Användarvisningsbild
av quisten
Låter som du skulle behöva en Mini Van eller typ: Voyager,VW buss,eller liknande barnen
blir liksom inte mindre eller färre................................ :wink:
Och för 60 papp får du en riktigt hygglig bil i dessa prutar tider.................... :D
Användarvisningsbild
av CarMan
skrev du renault espace ??? tänker du ruenera killen?
Användarvisningsbild
av CarMan
Nä dom är inge vidare, ialla fall onte NÄR nått går sönder. bilen är inte normalt byggd o det finns ingen bra litratur m.m.
(det är inte frågan om nått pajar utan när)
sen så har ju renault väldigt dyra reservdelar.
Användarvisningsbild
av quisten
CarMan skrev:skrev du renault espace ??? tänker du ruenera killen?
Yeeees........jag visste att detta skulle komma.. :D därför skrev jag inte med denna i min kommentar.. :| bilen som gud glömde.... :D
Min kompis hadde en sådan han är i KK nu ??:-/ Ja tyvärr så jävligt var det...VARNING...för Franska prudukter. ??:-/
Köp Tyskt mitt tipps.... :-)-)eller japanskt.... :-)-) Amerikarnarna suuuuger också tyvärr i kvalitet....... :wink:
Användarvisningsbild
av camaro69
Cheva Impala av 60-tals modell har stort baksäte. :wink:
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]