Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Halle
#1141
Tjenare!

Äntligen hittat ett forum för oss Volvo ägare! Här har man letat som en tok men nu har jag hittat rätt iaf.
Är Volvo ägare sen några veckor tillbaka & har nog aldrig varit så nöjd med en bil förut, det blev en V70 -00:a med en massa roliga "tillbehör".

Hej så länge!
Användarvisningsbild
av olafixar
#1146
Hej på dig...och välkommen till VolvoLand Sweden the land of Volvos!

Jo jag har märkt att detta forum har varit efterlängtat vol:-) till och med Volvo.se länkar till denna webbplats (det ser jag som ett bra betyg). Men man måste komma ihåg att det är NI medlemmar som GÖR forumet... Ju mer medlemmar desto bättre…så det är bara att sprida ut till vänner och bekanta att det finns ett Volvo forum på VolvoLand
(D)
Användarvisningsbild
av volvo
#1153
Välkommen!

Jodu en sån ny bil brukar har ruskigt mycket roliga saker.
Användarvisningsbild
av Halle
#1171
Tackar tackar för det trevliga välkomnandet både från presidenten & statsministern =)

Hur många medlemmar är vi nu, det kanske man kan kolla här nånstans men är lite ny på allt sånt här som har med forum att göra.


/Halle
Användarvisningsbild
av olafixar
#1173
Halle skrev: Hur många medlemmar är vi nu, det kanske man kan kolla här nånstans men är lite ny på allt sånt här som har med forum att göra.
Längst ner på sid1 (forumstart) finns en rubrik "Vem är Online" där står informationen…idag är vi tot 294 registrerade användare.

Lite mer info (som bara jag ser)
Nya inlägg per dag: 3.39
Nya ämnen per dag: 0.91
Nya användare per dag: 0.93
Elpriset

@lennarte Det är i smartmätaren du[…]

Har säkert glömt nått men som sag[…]

Vad är det du undrar över??

Jag tror nog inte man skall stirra sig blind fr[…]