Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mr_beni
hej! är det någon som vet var jag kan få tag i volvosouvenirer tex tröjor,kepsar shorts osv finns det någon hemsida eller något....?
Användarvisningsbild
av Mats
Om du kanske har vägarna förbi Volvo Torslanda kan du kolla in där, dom ska ha nån shop.
Du kan ju prova att ringa dom.
av S.t.r.a.n.D
Jaa, bra fråga. Det skulle vara kul att ha lite olika volvoprylar. Inte bara tröjor och kepsar, andra saker också. Typ prydnader och liknande.
Någon som vet??

Och du Mr_beni, du kasnke skulle skaffa lite större profilbild, det syns lite dååligt med den storleken.
Användarvisningsbild
av nisse
VolvoForLife skrev:Jaa, bra fråga. Det skulle vara kul att ha lite olika volvoprylar. Inte bara tröjor och kepsar, andra saker också. Typ prydnader och liknande.
Någon som vet??
det vore trevligt å ha hemma :D
Användarvisningsbild
av Ramon
Här i Skövde finns det iaf ett ställe som heter Volvohuset där man kan köpa souvenirer i form av modellbilar, kläder + en massa annat. Finns även en del i fabriken här. Det ska förövrigt finnas någon shop vid de flesta fabriker, iaf hos de lite större. Men någon hemsida vet jag i dagsläget inte.
Användarvisningsbild
av Mr_beni
VolvoForLife skrev:Jaa, bra fråga. Det skulle vara kul att ha lite olika volvoprylar. Inte bara tröjor och kepsar, andra saker också. Typ prydnader och liknande.
Någon som vet??

Och du Mr_beni, du kasnke skulle skaffa lite större profilbild, det syns lite dååligt med den storleken.

har ingen aning hur man gör större foto profil jag försöker men det går ej...
av NCR
På Volvomuseet ute på Arendal här i Göteborg har dom både en uppsjö av modellbilar och en massa annat.
Användarvisningsbild
av volvo-duetten
ja de finns ju alltid modell bilar i olika storlekar.. :wink:

PROGRESS!! Nu startar den men går bara i ca[…]

Det kan vara högtryckspumpen som är pro[…]

Fick häromdagen bytt båda motorer till[…]

Köpa spjällhus.

Jag tror de oftast testar genom att sälja kom[…]