Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ramon
Ser riktigt bra ut enligt mitt tyckte i alla fall, lite sportigare och agressivare look. Sen så återstår det att se hur bilen kommer att se ut i praktiken.
Användarvisningsbild
av mrsniper
den ser bra ut, ett sportigt och coolt utsende
Användarvisningsbild
av Mr_beni
håller med den ser cool ut,,, men det ser ut som en liten blandning av audi o lite bmw eller??? titta noga
Användarvisningsbild
av Ramon
Mr_beni skrev:håller med den ser cool ut,,, men det ser ut som en liten blandning av audi o lite bmw eller??? titta noga
Japp, håller med dig Mr_beni, det lade jag märke till direkt. Framlyktorna liknar BMW's nuvarande lyktor, grillen liknar Audi's... Men men, det finns inte en biltillverkare som inte kikar lite på den andre, sen så kan det ju bli likheter omedvetet också. Bara det blir snyggt och ser ut som en Volvo (dvs. Inte "plagierat" för mkt från andra) så blir iaf jag nöjd gällande utseendet.
Användarvisningsbild
av Mr_beni
ja klart,,,, jag tror den kommer bli fräck som fan... kommer o ta flera kunder från bmw o audi garant...hoppas det:)
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Den påminner lite om en Passat tycker jag...

Men smaken e ju som baken sägs det (RO)
Användarvisningsbild
av ER
Snygg men med ett stort MEN. WTF gör kromet runt rutramen? skall vara i bilens färg. krom hör hemma på kromvicke och glidare.
av Christian_m
Bilderna de fixat till är ju onekligen rätt lika de foton expressen publicerat på nya S80'n. Förhoppningsvis skiljer det lite mer än så mellan S80 och S60 när den sistnämnda dyker upp.
av Noodles
Lite Passat över den?
Huvens lutning och så.

Såg fin ut iaf! :)
Kontakt säkringsbox

https://www.volvopartswebstore.com/products/volvo/[…]

Hej Bil: Volvo S70 GLT 1997 Jag hade tre stycke[…]

PROGRESS!! Nu startar den men går bara i ca[…]

Det kan vara högtryckspumpen som är pro[…]