Här kan du länka till intressanta filmer och bilder . Du kan även ladda upp bilder via Forumbilder.se

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av robbygg
Tänkte lägga ut lite bilder på XC60 ifrån Volvo City Sailing i Karlshamn.

Bild
Bild

Bild
Bild

Bild
Bild

Bild
Bild

Bild
Bild

Bilen vart låst och man fick inte provsitta. Just denna modellen vart snikutrustad med manuell växellåda, tygklädsel osv. Fattar inte varför dom inte brer på mer om det är en visningsbil!? Dom påstod att detta var en av två demobilar som fanns i Sverige.
Användarvisningsbild
av skovde
Är det bara jag som tycker att det enorma emblemet i grillen gör att bilen ser ut som en leksaksbil?

Mvh Robert
av Doby
skovde skrev:Är det bara jag som tycker att det enorma emblemet i grillen gör att bilen ser ut som en leksaksbil?

Mvh Robert
Håller med, skitfult, bilen ser löjlig ut framifrån pga emblemet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
robbygg skrev:Bilen vart låst och man fick inte provsitta. Just denna modellen vart snikutrustad med manuell växellåda, tygklädsel osv. Fattar inte varför dom inte brer på mer om det är en visningsbil!? Dom påstod att detta var en av två demobilar som fanns i Sverige.

Den andra är en Terra Bronze metallic med Soft Beige/Espressobrunt läder. Snygg bil!

Det är helrätt att kunna visa både en fullutrustad bil och en snik, men bara om dom står jämnte varandra. Att bara visa snikbilen känns fel....
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
philipsguy skrev:Ursäkta att jag lyfter tråden så sent men är bilen på bilderna vit solid eller vit metallic?
Cosmic white tycker jag aldrig ser vit ut. Mer åt silver/sand-hållet.

Tack för all hjälp. Blir ett samtal till[…]

230fk går snålt

Där är ytterligare en bild från en[…]

Köp en "ny" stol från skroten[…]

OEM är Ford inte Volvo. Köp inte den bil[…]