Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Infide
Behöver ha hjälp med att hitta extraljusen jag söker! Är ute efter extraljusen som har som en blåglödande hästsko runt lampan som parkeringsljus. Vet varken märke eller modell. Har mött bilar som har dessa och vill verkligen köpa. Har tyvärr inte träffat på en stillastående bil så man kan kika på dem. Har sökt på Google, blocket och på forumet men eftersom jag inte har några söktermer får jag inte heller de svar jag önskar.

Det närmaste jag kommit är Bosch Navigator LED
http://www.bosch.se/content/language1/i ... D_Blue.gif

men det är inte vad jag söker (tror jag) då de jag sett går inte ringen hela vägen runt, utan är precis som en hästsko. Är det någon som vet så tipsa mig gärna. Tacksam för svar
Infide skrev:Behöver ha hjälp med att hitta extraljusen jag söker! Är ute efter extraljusen som har som en blåglödande hästsko runt lampan som parkeringsljus. Vet varken märke eller modell. Har mött bilar som har dessa och vill verkligen köpa. Har tyvärr inte träffat på en stillastående bil så man kan kika på dem. Har sökt på Google, blocket och på forumet men eftersom jag inte har några söktermer får jag inte heller de svar jag önskar.

Det närmaste jag kommit är Bosch Navigator LED
http://www.bosch.se/content/language1/i ... D_Blue.gif

men det är inte vad jag söker (tror jag) då de jag sett går inte ringen hela vägen runt, utan är precis som en hästsko. Är det någon som vet så tipsa mig gärna. Tacksam för svar
Biltema har vita sådana att eftermontera i vilka runda extraljus du vill, finns två modeller 299 eller 499 skillnaden förutom priset får du ta reda på
själv.
finns med på deras hemsida, sök på angel eyes
Användarvisningsbild
av ER
Ja 1400kr/st är billigt. Hella pungslår dig på 2700-3000kr/st för samma sak med sina Celisringar men ändå inte har bättre ljus.
Fast Hella 3000FF replikan SIM med blått eller vitt glas och "Celisring" för 624kr/st är ändå billigare och lika bra som hellan den är kopia på.

Ja plomben är ett mysterium, vi ska gräv[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]