Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av nimo
Hej nån som vet var man kan köpa helicoil som privat person behöver till toppen på avgas sidan . har sökt på nätet men då finns bara till företag. jag bor i mariestad och kollat med alla företag här men ingen som har. mekonomen kan fixa en hel sats med allt som ingår men jag begöver bara själva helicoilen så finns det nånstans som man kan beställa över nätet till privat person

MVH NIMO
av Rådlös
Märkligt! Du borde kunna köpa det i närmaste större och välsorterade järn- eller maskinaffär. Som du beskriver det, så har du redan dom nödvändiga monteringsverktygen. För dom klarar du dig inte utan.
Användarvisningsbild
av Nexus
nimo skrev:Hej nån som vet var man kan köpa helicoil som privat person behöver till toppen på avgas sidan . har sökt på nätet men då finns bara till företag. jag bor i mariestad och kollat med alla företag här men ingen som har. mekonomen kan fixa en hel sats med allt som ingår men jag begöver bara själva helicoilen så finns det nånstans som man kan beställa över nätet till privat person

MVH NIMO
vad behöver du för st? längd? antal? Pm:a så kan vi nog löst det med en gul postbil och 5,50:- :wink:
av nimo
grammse skrev:
nimo skrev:Hej nån som vet var man kan köpa helicoil som privat person behöver till toppen på avgas sidan . har sökt på nätet men då finns bara till företag. jag bor i mariestad och kollat med alla företag här men ingen som har. mekonomen kan fixa en hel sats med allt som ingår men jag begöver bara själva helicoilen så finns det nånstans som man kan beställa över nätet till privat person

MVH NIMO
vad behöver du för st? längd? antal? Pm:a så kan vi nog löst det med en gul postbil och 5,50:- :wink:

Hej har skicka meil till dig
i den här stan finns snart inget för hanverkare blir så trött ibland när man ska göra nått med bilar o båtar . vertyg för helicoil har jag tillgång till

MVH NIMO
Användarvisningsbild
av Nexus
nimo skrev:
grammse skrev:

MVH NIMO

Hej har skicka meil till dig
i den här stan finns snart inget för hanverkare blir så trött ibland när man ska göra nått med bilar o båtar . vertyg för helicoil har jag tillgång till

MVH NIMO
Problemet är löst nu :D jag skickar de imorgon :-)-)
av nimo
Hej leveransen gick bra oxå grammse. så nu är det bara borra gänga o montera.
tackar igen för helicoilen

MVH Nimo
Användarvisningsbild
av Nexus
Det var så lite så :oops: :wink: Lycka till nu och akta dig för "kustbevakarna" i sommar :mrgreen:
av nimo
grammse skrev:Det var så lite så :oops: :wink: Lycka till nu och akta dig för "kustbevakarna" i sommar :mrgreen:
jag samarbetar med kusbevakningen här i vänern med tillsyn så dom vet vem jag så jag klarar mig från dom hoppas jag :mrgreen:

MVH Nimo

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]