Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Infide
Lämnade idag in min hög på 9000mil-service på Landvetter Bilservice ute i Björröd och jag är fruktansvärt imponerad. Arbetet gick fort, olja, filter, kupéfilter, påfylld spolarvätska, smorda gångjärn, igenomgånga bromsar, spände handbromse, ja hela kittet inkl. en provkörning, felkodsavläsning inkl. radering och åtgärd för ENDAST 2200 spänn! Riktigt trevlig han som servade bilen och lätt mig va med och titta lite osv osv. Mäkta imponerad, aldrig sett på maken bland de olika verkstäderna jag varit på. Rekomenderar dem varmt för alla i närheten! 1000 kr billigare än närmaste Volvo-verkstad hemma och en resekostnad på under hundralappen. De är Auktoriserade Volvo och Renault vad jag vet ivf...

http://gulasidorna.eniro.se/query?what= ... iltj%E4nst
Det blev inget bluffavslöjande a la Janne Josefsson i Uppdrag Förvanskaning? :wink: :lol:

Kul att det blev bra, trots dina farhågor.
av NCR
Kul att höra! Jag blev rekommenderad den verkstaden av Branx efter att mitt trygghetsavtal skulle gå ut men hann dock aldrig dit innan jag sålde Volvon.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]