Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Tjena.
Jag unndrar vart man kan få tag i servorem/fläcktrem som är 1155 lång,nån som vet nån sida eller nått,mekonomen har inte och inte biltema heller,biltema hadde ba 1150 och den var snäppet för kort så 1155 skulle va perfeckt :) .

Så om det är nån som vet får gjärna höra av sig.

MVH Tommy
Användarvisningsbild
av Nexus
kolla på Pontus widens lantbruksmaskiner (JOHN DEER TRAKTORER) :wink: . Det ligger ju borta vid IKEA :roll:
De kanske har någon rem i den längden :???:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
grammse skrev:kolla på Pontus widens lantbruksmaskiner (JOHN DEER TRAKTORER) :wink: . Det ligger ju borta vid IKEA :roll:
De kanske har någon rem i den längden :???:

Ja där kan man också kolla,får väll åka dit i veckan då o fråga :)

Tack för tippset
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Om det är nån i närheten av västerås som vill käna en liten hacka och som har svetts och ider på ett sjusterfässte till min servopump får gjärna höra av sig,den är stummt monterad nu därför special måttet på rem :wink:
Användarvisningsbild
av Lilja
Finns ett företag som heter Agera som hjälpt mig en del gånger med remmar. De har allt möjligt ifrån personbilar till lastbilar till industrimaskiner etc.

Vet inte om det finns någon butik runt där du bor dock men kan vara värt att kolla upp :)
Användarvisningsbild
av igelkottar
Kolla även med Granngården ( fd. VL )
Användarvisningsbild
av Janne3
Föråt om jag är ute o cyklar ,finns de inge justerings mån på pumpen 5 mm borde väl gå att sträcka , har aldrig kollat på min
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nop finns ingen sjustering men det blir nog fixat i veckan förhoppningsvis,har gjort en mall på en sjustering så vi får se.

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]